![]() |
Wat te zeggen in romantische situaties?
Lekker knuffelen op de bank en even niks zeggen, dat is wel fijn. Daarna wil ik wel eens wat zeggen maar dan weet ik eigenlijk niet wat. Ik zeg dan wel eens 'ik vind je lief' en zulke dingen maar vaak maak ik ook een grapje omdat ik niet zo goed weet hoe ik met zo'n situatie om moet gaan. Hoe gaan jullie om met deze situaties?
|
Soms kan het erg fijn zijn om stiltes langer te laten duren ;)
|
...niet? Ik zeg gewoon wat ik denk, als ik per se iets wil zeggen, en als ik iets liefs denk zeg ik iets liefs.
|
"Romantisch hè."
|
Citaat:
|
Zeg gewoon wat je op dat moment voelt
braak, wat een cliche, maar goed... nu wel van toepassing |
...zo, nu eerst een bavaria...
|
Citaat:
biertjah? |
"Kun je even blijven hangen, mot ff schijten, zo terug"
|
'ik hou van jou'
zó lief als een jongen dat uit zichzelf tegen een meisje zegt! :bloos: |
SORRY!
je bent een meisje, oei, had dat niet in de gaten!!! :eek: sorrysorrysorry! maarja, dan kan je dat natuurlijk nog zeggen! |
Koekje erbij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar het is altijd leuk om te horen, als iemand spontaan zegt dat hij/zij van je houd. Maakt niet uit als het dan van een forum komt, dat weet die ander toch niet? :D |
Wat vind je van me niewe uitlaat op me scooter?
|
Citaat:
|
"je maakt me gelukkig"
:confused: |
zeg wat je denkt/voelt en als je helemaal niks voelt of denkt zeg je helemaal niks. Simple as can be lijkt mij. :) Als je van te voren gaat bedenken van "wat zal ik tegen hem/haar zeggen als we knus op de bank zitten" dan is het spontane eraf en in mijn ogen is het dan niet echt "leuk" meer. Als mijn vriend zich van te voren moet bedenken wat hij in een bepaalde situatie tegen me gaat zeggen hoeft t niet echt, dan heb ik liever dat ie stil is..
|
wat ik een keer zei was dat ik moest eten en maar eens naar huis moest :D achteraf erg stom ja (n)
|
monjet
|
antwoord op topictitel. Het best is om niets te zeggen in een romantische situatie. Niets forceren enzo.
Een scheet laten doet echter wonderen...... |
nou nou wat ben jij een knappe jongen!
|
Biertjeeeeeeeeuh?!
|
Citaat:
gewoon lekker stil blijven en genieten van die armen om je heen. Als je echt persee iets wil zeggen, doe dan inderdaad wat je voelt. Een klein zinnetje owso, geen complete tirade :nono: |
"Dit is fijn" of "je bent lief" en als ik daar geen zin in heb een flauw grapje maken. Soms is een stilte inderdaad fijn, maar ik ben niet zo goed in stil zijn...
|
"Hmm, dit is echt leuk hier zo!" ofzo :) Gewoon benoemen wat je voelt.
|
"het voelt echt allemaal zo fijn met jou" oid :)
|
Niets zeggen, of iets als 'Fijn he?' en dan je mond houden :P
|
heel zachtjes
hmmmmmmm brommen ;) |
ik ben goed in romantische momenten verneuken. dan kijk ik weg, praat ik ineens over iets heel anders of trek ik een domme bek :(
|
Als je niks weet te zeggen kan je het beter ook niet doen denk ik.. misschien is zoiets ook leuker om uit het niets te horen dan op zo'n moment als dat eigenlijk niet eens nodig is om te zeggen
|
Leg het er vooral niet te dik bovenop.
|
I can fly higher than an eagle, for you are the wind beneath my wings. :s
|
Niks zeggen maar lief zoenen :)
|
Citaat:
Hmm, nee zingen :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Jij bent mijn rots in de branding' is ook gegarandeerd een succes! |
Je weet niet wat je moet zeggen? Vrij apart.
|
Citaat:
|
''En toen was het stil..."
|
Citaat:
|
Citaat:
dat doe ik buiten romantische situaties ook om :P |
Vertel gewoon iets! Een mop ofzo die echt leuk is, niet zo'n flauwe. Als je niets leuks weet moet je gewoon zeggen over wat je hebt meegemaakt. Zo moeilijk is dat toch niet of ben ik te makkelijk? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en waarom zou je persé iets moeten zeggen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |