![]() |
Mijn beeldscherm is volgens mij fucket.
Dit is mijn probleem:
Telkens wanneer ik mijn computer opstart of wanneer die uit de stanbye gaat doet mijn beelscherm het niet het aan/uit knopje flikkert steeds aan en uit en het beeld blijft zwart. de enige remedie is alle stekkers uit het stopcontact halen en opnieuw opstarten maar dat is een beetje omslagtige oplossing en ik hoopte dat jullie ene betere hadden :p met vriendelijke groet ;) :bloos: |
Lieve dickwads,
Willen jullie ook in dit aandachtsgeile topic lief en zacht reageren? Dank je. :) Piloff. Edit: Woef, check je mail. |
Sinds wanneer doet ie dat en wat is het laatste dat je hebt veranderd?
Oh ja, specificaties worden we hier geil van, dus post die ook even :p |
owja was ik vergeten hier komen ze:
Het beeldscherm is een 17 inc tft scherm van het merk neoxeo die kregen we gratis bij de computer bij een actie van media markt. de computer is een fujitsu siemens 2.8 gig dual core 500 gb hardeschrijf 1 gig ram en het begon eigenlijk 1 of 2 weken geleden toen mijn moeder s'avonds de stekker uit de computer haalde om energie te besparen. |
Zitten alle stekkers wel goed vast? Ook die van het beeldscherm naar de computer.
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon even bellen met ConsuWijzer om dat te checken. Het komt op mij over alsof er iets beschadigd is geraakt met het uit het stopcontact halen van de stekkers.
Overigens bespaar je hier geen enkele watt stroom mee, als een PC afgesloten wordt met de optie "Afsluiten" dan staat ie ook echt uit (enkel mobo staat standby volgens mij). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat niet om de stekkers e.d. maar om de apparatuur in je computer. Het zou kunnen zijn dat bijvoorbeeld je videokaart of moederbord een oplawaai hebben gehad en daardoor niet altijd even fatsoenlijk meer kunnen werken.
Van het plotseling uit de muur halen van de stekkers wordt je hardware overigens ook niet veel beter, beter hou je in zo'n geval de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt :) |
hij doet het weer :cool:
het probleem bleek de videokaart te zijn die losjes in de kast zat waarschijnlijk heb ik toen ik de stekkers eruit haalde iets los gehaald ofzo maar boeit verder niet hij doet het en dat is mooi. trouwens voordat de stekkers eruit gingen sloot ik hem altijd wel netjes af hoor ;) hier kan een slotje op en bedankt voor jullie hulp |
Citaat:
verder kan je ook NA het afsluiten de stekker er uit te halen/ de knop op het verlengblok uit te zetten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |