![]() |
5 days off 2007
4 tm 8 juli, amsterdam.
fantastische line-up: tiga, digitalism, dj shadow(&cut chemist), miss kittin, adult., !!!, bart skils, richie hawtin, pendulum, etc etc. (y) zie ook http://www.5daysoff.nl/ |
Ik wil sowieso naar Tiga, Dizzee Rascal en Pendulum. (y)
|
Uitstekend programma inderdaad. Wow.
Ik ga naar Daft punk. En ik zou Digitalism en Sebastian ook willen meemaken maar die spelen dezelfde avond. |
ik wil dj shadow zien (y)
|
Citaat:
misschien ga ik de eerste dag, met tiga en digitalism. |
Sowieso naar M_nus goes 5daysoff in Paradiso met Richie Hawtin, Gaiser, Troy Pierce en Heartthrob. Misschien ook nog naar Tiga, Digitalism en Villalobos, luciano. Toch maar een passe-partoutje dan?
|
waarschijnlijk m_nus(Y)
|
Ik ga zeker 1 of 2 daagjes kijken, nog geen idee welke alleen.
|
ik wil sowieso naar daft punk en dan misschien ook die major league avond, maar is dat major league met daarvoor ook nog eens kubus en bang bang?!(eventueel aparte kaartjes ofzo) zo ja, dope shit (y)
|
Kaartje voor de M_nus avond binnen!
|
Citaat:
|
Deze boy gaat de vrijdag naar paradioso.
http://www.5daysoff.nl/artist.php?id=639 Ook nog wat Baile funk met Bonde do Role, wordt vast een heerlijke avond. |
Citaat:
Gvd zeg, Uffie komt ook, wat een shitload aan vette artiesten. zaterdag Drum'n'bass, dat wordt een duur weekje. |
Misschien dat ik vrijdag ook maar gewoon moet gaan.
|
Citaat:
|
aahh balen digitalism en tiga tegelijkertijd. (n)
ik ga de woensdag als ik de volgende dag niet heel vroeg ergens moet zijn. en als er nog kaarten zijn, hmm. |
Uffie.
|
Uffie is zo kut live
- Ik ga de zondag, naar Trentemoller. |
Daar kom ik dan nog wel achter. :D
|
Citaat:
|
Misschien zaterdag Paradiso, heel misschien want heb tot nu toe noch geld noch vervoer, maar soms lost zich dat allemaal ineens op.
|
Vanavond Daft Punk... de rest van de dagen kan ik niet, jammer want vrijdags is een mooie dag.
|
Morgen Richie Hawtin (Y)
|
Heb een passepartoutje: ik kom elke dag wel even binnenlopen.
|
aahh nou ik kan dus zelf niet meer. ahah. :( :) verhuizingsgedoe ook pfff.
|
ik ga niet. boohoo. 't vriendje is ziekjes.
|
Aangezien mijn date niet meer kan ga ik ook niet. Helaasch schmelaas. Of ze moet naar trentemoller willen. En donderdags dubstep kan ze ook al niet, 't is me wat.
|
Citaat:
't is me wat met die dates van ons. |
Ik zeg drop de date en ga alsnog. (y) :cool:
|
Citaat:
|
ach ja nu word ik zelf ook ziek. 5 days off byebye.
|
Citaat:
|
Gister was kùt.
Dus. |
Citaat:
|
Ik had digitalism en sebastian wel willen zien oa.
|
aldus mn collega:
"vette lichtshow. Muziek van de harddisc, en de mannen zelf zaten hoogstwaarschijnlijk in Ibizi". |
Citaat:
|
Richie Hawtin was briljant!
|
Hawtin brak de tent echt helemaal af - zo ontiegelijk hard. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de namen op de woensdag zouden magische taferelen met mijn voetjes op de vloer uitgehaald kunnen hebben, weet niet wanneer richie precies geplanned stond maar ik geloof al van deze reacties dat ik een vet feestje heb gemist :o
|
kan ik bevestigen, hij zette het hele voorprogramma in hun hemd
|
Citaat:
|
dat was mn muzikale dagje remember :)
|
Omdat ik gister geen mensen had om mee te gaan en het programma niet boeiend genoeg was om alleen te gaan heb ik nog niet 1 dag 5 days off gehad. Maar vanavond dus Melkweg, nog andre lui daar te vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het met je eens :) |
Blijk ik toch de kleinzoon van Piet Veerman!
-ja, ik heb een goed feestje gehad- http://www.renefrijters.nl/img/pietveerman.jpg |
Gister was de shit, zal later de filmpjes online plaatsen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |