![]() |
Top allertijden 1dags vliegen jaren '90
Roept u maar
|
nirvana
|
U2.
|
Dat zijn al twee nergensopslaande posts. Naast dat beide bands voor de jaren negentig begonnen, zijn het los van je mening erover gewoon geen eendagsvliegen.
|
no shit sherlock
|
beatles, speciaal voor de hapgrage juice
|
Weezer :P
|
Moya en de gozers die bullshit posten en beweren dat je 'hapt' als je daarop reageert. Ook een kutband.
|
wat een comeback juice, wat een comeback (Y)
|
Ik voorspel gouden tijden voor dit topic, in de verre toekomst.
|
En vooruit dan maar want ik houd van 1dags vliegen jaren '90 en iemand moet het doen:
Snow - Informer. Kriss Kross - Jump. Whitetown - Your Woman. Blind Melon - No Rain. Space - Neighbourhood. Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle. Etc. |
Scatman John - Scatman
|
Dr. Alban op jullie neuzen.
|
http://www.youtube.com/watch?v=DYo8h-BsK5Y
Ghost in the shell. <333 Edit: Het gaat natuurlijk om het nummer. De beelden zijn een leuke bijkomstigheid. |
Citaat:
Hardf. |
|
Citaat:
|
Dit topic is te gemakkelijk, daar leen ik me niet voor.
|
ik vind het wel leuk, zijn al een paar oude leuke nummers voorbij gekome :p
|
|
jammer dat robin s. een paar hits heeft gehad anders had ik die kunnen posten. of stay another day van east 17 , hoe vet is dat nummer stiekem.
|
|
Liquido - Narcotic
|
|
Nou misschien niet allemaal Echte eendagsvliegen. Maar een poging:
Aqua - nou dat weten we allemaal nog wel Solid HarmoniE - I want you to want me Bewitched - C'est la vie No Mercy - Please don't go Titt'n - Ben je geil of wil je een koekje Sash! - Encore une fois Gala - Freed from desire Rednex - Cotton-eye Joe Dario G - ? (het was een WK98 liedje iig) Another Level - freak me TJA wat stond er toen nog meer allemaal in de Break-Out? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou van dit topic :D
|
ik heb een another level t-shirt
|
Geen idee of dit nog in de jaren '90 was eigenlijk. Hoe dan ook:
Écht een klassieker. |
Peter Andre's Mysterious Girl kan hier ook echt niet ontbreken.
|
Eiffel 65 (toch) met blue is ZO vet.
|
Citaat:
|
topicstarter, wat wil je nou: allertijden of jaren 90?
make up your mind. |
stom topic.
|
Citaat:
Het verslaat desondanks nog steeds elke domme kontwiegende blingbling clip van nu. Supervet nummer was dat overigens. Ze hadden nog een tweede vergelijkbaar nummer met Move Your Body voordat de zaak qua aandacht in het zwarte gat stortte. Ze zijn vandaag de dag nog steeds min of meer actief, maar Blue hebben ze nooit meer kunnen evenaren. |
Citaat:
|
"I'm blue and I believe I will die and I will bleed, I will die, if I will bleed I will die, and I believe I will die."
Luister maar eens naar de acapella-versie. Montell Jordan - This Is How We Do It. Haha. Freakpower - Turn On Tune In Cop Out. Met Norman Cook. :cool: Deee-Lite - Groove Is In The Heart. Brassy - Work It Out. Wamdue Project - King Of My Castle. Republica - Ready To Go. Ini Kamoze - Here Come The Hotstepper. Nada Surf - Popular. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
ik zag laatst op tmf zo'n programma met eendagsvliegen en daar kwamen ook snow en vanilla ice in voor. mijn dag kon niet meer stuk.
|
Citaat:
Citaat:
Een plaat die een eendagsvlieg was van een groep die verre van een eendagsvlieg was zijn Sexy Lady en No time 2 waste 2003 van T Spoon. Beiden zijn destijds hier bij mijn toenmalige buurman, hun producer, opgenomen. Echt een groep die vlak na de jaren '90 is afgestorven. |
OMG wat komt hier veel slechts boven. in de jaren 90 waren ze wel top in slechte dance nummertjes produceren zeg.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ze zitten sowieso op een constante zak geld van Sex on the Beach, dus wat dat betreft zal het aan investeringen niet ontbreken. Remy kon zijn muren behangen met de prijzen die hij ervoor kreeg. :D Mochten ze een comeback maken, ik gun het ze, de producer was een goeie gozer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |