![]() |
hiphop,r&b,soul,reggea optredens
(ik kon dat andere topic ff niet vinden dus maar ff een nieuwe)
Ik was vorige week dinsdag naar N*E*R*D geweest, voor de mensen die het hebben gemist het was echt een geweldige show van wel meer dan een uur en het was met een goede live band(ook van het album:spymob). Ze deden eigenlijk alle soorten stijlen, de ene keer was het heel wild en leek het haast punk en dan weer rustige nrs, dus niet de klassieke Neptunes beats maar een lekkere rauwe band. Gisteren was er in de melkweg in het kader van julidans festival een optreden van Raymzter,Ali-B en Afu Ra ook erg dope,vooral Raymzter en Ali-B...ze hadden leuke teksten en ze traden op vol enthousiasme Afu Ra is wel dope maar ik verstond amper wat van de teksten dus dan geniet ik niet zo erg. En 1 augustus staat er weer iets in het vooruitzicht want dan komen : Tha Liks + Defari word naar mijn idee erg dope... zijn er nog meer shows,optredens,festivals in het vooruitzicht en wat gaan jullie bezoeken? Rat |
Ali-B = humor, doet veel met DC13 Clicka, Bijde uit Almere (Y)
|
Lowlands wordt wel aardig:
Afu Ra Anti pop consortium Brainpower DJ Radar |
jaaaa
nerd is echt ok. hun neptunes productie werk voor anderen is niet echt mijn pakkie an, maar hun nerd shit is cool. zonde dat ik niet ben gegaan :( |
Citaat:
Rat |
17 augustus is het Reggae Sundance festival weer in Eindhoven :)
|
hmm 'k had echt heel graag ook N*E*R*D* willen zien :(
afgelopen weekend heb ik brainpower gezien, wat in tegenstelling tot wat ik had gedacht echt :cool: was :) Verder ga ik binnenkort maar weer eens naar postmen als die nog eens optreden . |
ja N*E*R*D leek me ook masterlijk maar konniet :(
ik ga a.s zondag(21 jul.) naar Appelsap in Het Oosterpark (A'dam). Gratis hiphop festivalletje. Moet het wel mooi weer zijn! gaat er iemand van jullie weleens naar die Mazzo hiphop night op zondag? Is het leuk? greeeeetz |
lol, N.E.R.D. is een rockband hoor ;)....
owh ja donderdag is De La in Paradiso.. en daar ga ik wel heen :) |
naja rock.ik vind het toch niet echt rock hoor.
een beetje wel misschien jah :) sommige nrs de la..ja heb ik gezien op lowlands, toen vond ik ze niet zo suppaaah :( |
N.E.R.D. heeft als basis hip-hop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was ook naar N*E*R*D geweest . idd erg goede show.
verder laatste tijd nog nicotine feat. gotcha, brainpower, angie stone en bilal gezien. vooral de laatste was super goed.kheb voor de komende tijd niets meer gepland omdat ik op vakantie ga. daarna zie ik wel weer :) |
Citaat:
Ik zal wel ff een foto van een piece van um maken die hier staat |
heb um gevonden, kan alleen nergens uploaden :(
|
|
17 Augustus...
GZA in 013 |
Daar ga jij toch naartoe met Rowan?
|
Citaat:
coole film |
N.E.R.D is idd erg cool. Vooral Rockstar van hun vind ik erg vet. Hun Neptunes producties voor andere artiesten vind ik echt fantastisch, echt de vetste beats maken hun.
|
Citaat:
hmm, komt wel als mn site ^^up is |
Dat is toch een rockband die zeggen dat ze rappers zijn en dat er geen echte hip hop meer is,daarom komen ze met die vreselijke beats voor artiesten als Noreaga om hun cd's noch slechter te maken.
Als ze nou gewoon weer gaan werken met Britney en R kelly, ben ik weer blij en hebben we weer eentje minder zoasl Swizz peatnuts[Swizz beats]Timba bitch[timbaland]. Ik zag ook zo'n intervieuw met ze leken me wel relaxte gozers,niet zulke mensen als Jay-z enz. Die overal met een geld lopen te smijten om te zeggen dat ze zogenaamd geen rapper kan zijn zonder 100 miljoen op je rekening te hebben en vol met platina te hebben op je kleding. Alleen jammer van die muziek, als je met R&B bent begonnen. Daarna gaat beginnen met rap. |
Citaat:
het zijn gewoon gasten die hun inkomsten halen uit het maken van beats en produceren van songs voor anderen ze hebben met hun eigen label een deal dat ze mogen doen wat ze willen omdat hun eigen muziek gewoon is wat zij willen en er geen geld mee hoeven te verdienen. en wat betreft geld, ze smijten wel degelijk met geld als je hun huis,interieur en spullen ziet alleen qua kleding zijn ze gewoon anders...en pharell zegt ook ''als je vriend overlijdt of je moeder wordt ernstig ziek dan doet het geld en die dure spullen er ook niet toe'' Rat |
Citaat:
oké smaken verschillen, maar ik heb liever dat neptunes beats voor nelly,mystikal en noreaga maakt dan dat gasten als puff daddy of swizz beats dat doen.. want zeg nou eerlijk, als je in een club staat en je hoort die beat van britney spears bijvoorbeeld dan denk je toch ook eerst damn wat een lekker deuntje.. |
die neptunes beats lijken alleen wel aardig vaak op elkaar :D (maja bij swizz beats is dat stukken erger :D )
|
Ze zijn begonnen met cd's van MJ en R kelly en die gasten zijn dacht ik niet echt hip hop figuren.
Ikweet niet wat jij met jaren bedoelt, voor mij zijn mensen die al jaren bezig zijn Dj muggs,havoc,dre,premier. Misschien ben ik wel een beetje te negatief over ze begonnen,maar voor mij zijn ze niet echt hip hop. Jij vindt ze goed so be it,ieder heeft z'n eigen smaak. |
eey, die beats van hun zijn echt wel heel herkenbaar, en ik vind ze echt wel top...
ik vind de shit van nerd niet phat, maar sommige beats die ze voor andere maken zoals de beat van noreaga - superthug, the clipse - grindin, latrelle - dirty girl, p diddy - d.i.d.d.y. vind ik echt wel zwaaaaaar dope... |
Citaat:
|
begin oktober alweer de 4e uitvoering van Planet Rock in Eindhoven....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |