![]() |
SOA vraag
Ik had een vraag betreffende SOA's enzo.
Het zit zo: Ik heb seks gehad met een persoon en 2 dagen erna had hij last aan zijn geslachtsdelen. De dokter dacht eerst dat het een ontsteking was, maar dat blijkt het na antibiotica toch niet te zijn! nu neemt hij andere antitbitocica en als het daar niet weg van gaat moet hij zijn bloed laten trekken want dan is het wss een SOA. Maar het gekke is, dat ik nog nooit last heb gehad en dat ik een maand geleden ook mijn bloed heb laten trekken en toen nog SOA vrij was. Kan ik op een of andere manier drager zijn van SOA zonder de nadelen hiervan te ondervinden ofzo? ik ben :confused: |
Een SOA kun je hebben zonder dat je daar klachten van hebt, dus als je tussen de test en de seks met die jongen onbeschermde seks hebt gehad is het inderdaad mogelijk dat je een SOA hebt. Kan die jongen die SOA alleen van jou hebben?
|
goh, ik denk van wel :)!
Morgen naar de dokter voor bloedonderzoek dus :) |
sommige soa's zijn sowieso niet aan te tonen met een bloedtest dacht ik, dus misschien is een uitstrijkje een beter plan
|
Het is ook wel logisch, dat als je een maand geleden soa vrij was, maar dan toch onbeschermde seks hebt, je alsnog een soa op kan lopen he;)
volgens je ava ben je een man toch, een uitstruikje kan wel, maar is niet zo prettig. zoeits gebeurt dan ook meestal via urineonderzoek. Alhoewel het me wel erg lastig lijkt die die andere vent last krijgt van zn delen al 2 dagen na de seks, zoeits duurt toch wat langer dacht ik. |
Citaat:
Eum? Ik laat me regelmatig controleren op SOA en elke SOA wordt gecontroleerd via bloedonderzoek hier. en de vraag was niet of ik een SOA heb kunnen uitlopen, maar of ik drager kon zijn zonder de nadelen hiervan te ondervinden en hij al na twee dagen. |
Citaat:
|
In plaats van een uitstrijkje kunnen mannen tegenwoordig ook wat urine inleveren (+ bloed afstaan).
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan wel een SOA hebben zonder er iets van te ondervinden, maar dan heb je wel een SOA en zien ze dat ook in je bloed. Dus als je een maand geleden nog SOA-vrij was en je hebt ondertussen geen onveilige seks gehad, dan lijkt het me sterk dat ie het van jou zou hebben :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Uitstrijk en urine zijn standaard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |