![]() |
voor iedereen die in Barendrecht/Rotterdam en omstreken woont!!!
de 23e van juni is er een hele kicke dag in de Beuk, mijn stamcafé. Het is een minifestivalletje genaamd Along the Trax met meerdere bands en een hoop bier, het duurt de hele dag. Als klap op de vuurpijl komt De Jeugd van Tegenwoordig optreden, met nog andere bands erbij. Dit is de line-up van de dag, niet in deze volgorde!
-Face Tomorrow -SisterFister -Evenwicht (hip-hop groepje met m'n zwager erin) -Harbour 81 -Capacocha -Second Chance -Dj Smithee -The Beertasters en natuurlijk zoals ik al zei de jeugd van tegenwoordig. Dus kom allemaal even kijken, voor meer info, routes enzo.... www.beukonline.nl KOMEN!!! :D |
Nog even de flyer ervan:
http://www.beukonline.nl/foto/ATT200...-voorkant3.jpg |
Ik woon in Heerjansdam en heb echt nog nooit van De Beuk gehoord. Waar ligt dat dan?
Verder wel grappig dat er in dat ***dorp ook eens wat leuks te doen is voor de jeugd. Het zal eens tijd worden. |
wow in barendrecht :eek:
|
Second Chance :(
|
Citaat:
|
@ Trimm Trabb: ligt vlakbij de Gaarde, onder de brug (snelweg) door en dan aan je rechterhand meteen...makkelijk te vinden....als je het niet kan vinden staat op www.beukonline.nl een routebeschrijving geloof ik
@ Metal: ja stoer he :P lol...is gewoon een leuke band :) |
Hahahaha daar ging mijn moeder vroeger heen. :')
|
lol , daar ben ik nog eens per ongeluk geweest toen sanne & ik moesten optreden (y)
|
Citaat:
|
Haha, die had ik nog niet eens gezien :D Wtf.
|
10 minuten fietsen. Misschien ga ik wel:p
|
Citaat:
|
verschillende stijlen door elkaar is in ieder geval een goed initatief , succes dermee
|
Citaat:
|
tijden van de line up zijn bekend, dit zijn ze, voor degenen die wel even komen kijken en een biertje meeproosten:
Evenwicht 14:00 uur Second Chance & Harbour 81 14:45 uur Sister Fister 16:45 uur The Beertasters 18:00 uur Face Tomorrow 19:15 uur Capacocha 20:30 uur De Jeugd van Tegenwoordig 21:30 uur DJ Smithee 22:15 uur ik sta gezellig achter de bar (niet hele festival hoor...paar uurtjes) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |