![]() |
Is dit normaal?
Gegroet mensen,
Ik ben een meisje van 17. 6 Maanden geleden heb ik een hele leuke jongen van 14 ontmoet. We zijn naar het dorp geweest, twee keer. en toen hebben we gezoend. Ik voelde me ee nbeetje schuldig, want ik had op dat moment nog een realtie ( al bijna twee jaar) en hij had ook een vriendin. Twee dagen na de kus, ging ik naar hem toe, en toen gebeurde er iets wat ik niet had verwacht. we hadden gewoon geneukd! - was nog lekker ook - Goed, ik was dus erg verward, maar bleef hem tog zien en we hadden steeds vaker seks en zo, samen douche. Uiteindelijk heeft hij het met zijn vriendin uit gemaakt, en toen werd het allemaal nog erger. was erg leuk:D toen ik en mijn echte vriend 2 jaar en een maand hadden, kwamen we er achter dat het gewoon niet meer liep. hij heeft het uiteindelijk uit gemaakt. nu is 14 jarige jongen mijn vriendje. In het begin zat ik een beetje met het leeftijdsverschil, maar daar merk je nix van! goed mijn vraag is, heeft iemand ook zo'n vergelijkbare situatie. Vind het zelf nog al vreemd. en het is ook best snel dat je na twee weken ofzo, als seks met iemand hebt. graag reacties :P |
Wat wil je weten? Iemand die een jonger iemand als vriend(in) heeft, iemand die relatie is begonnen terwijl hij/zij al iemand had? Iemand die al snel sex had? En of wat daarvan normaal is?
|
alles wat je net zei :P
|
Ik vind het niet normaal, de volgende dingen:
hele leuke jongen van 14 naar het dorp geweest voelde me ee nbeetje schuldig iets wat ik niet had verwacht geneukd! bleef hem tog zien dat het gewoon niet meer liep merk je nix van! graag reacties Maar je moet vooral doen waar je zelf gelukkig van wordt. |
(y)
Mijn vriend is een half jaar ouder, tot nu toe alleen maar oudere jongens gehad dus geen ervaring mee. Snel seks met iemand meer ervaring mee maar niet binnen relaties. Ik vind dat iedereen dat zelf maar moet weten. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik zelf geen heilige ben moet ik toch zeggen dat ik vreemdgaan niet goedkeur. Zou ik me wel meer dan een beetje schuldig omvoelen. |
Ik vind het niet normaal dat je vreemdgaat, ik vind het niet normaal dat je dat omschrijft als "erg leuk", ik vind het laf dat je het je vriend laat uitmaken in plaats van dit zelf te doen zodra je merkt dat je een ander leuker vindt.
En ik begrijp niet wat wij aan dit verhaaltje hebben of wat jij precies wilt weten en waarom. |
Citaat:
Na 2 weken seks hebben vind ik wel normaal, maar enkel als je zeker weet dat je relatie blijft duren. Dit is in jouw geval niet zo. Volgens mij gaat die jongen van 14 je weer bedriegen met een ander :rolleyes: Maar jij hem misschien ook...dus tja... |
Citaat:
|
ik vind het niet normaal om dit zomaar te geloven en niet te denken dat de TS een vieze ouwe man is?
|
Na 2 weken seks vind ik vrij snel als het je eerste is. Maar ja, je hebt waarschijnlijk al genoeg ervaring met je exvriend die je bedrogen hebt.
Vreemdgaan normaal? Nee. En maak het dan uit met je vriend in plaats van wachten tot hij dat doet. Van twee walletjes eten kan alleen als je een open of polygame relatie hebt. En om de leeftijd kan ik niet wakker liggen. |
Nee, vreemdgaan is niet normaal. Met iemand neuken als je hem voor de 2e keer ziet doen zoveel mensen. Je vriend BLIJVEN bedriegen en hem het laten uitmaken is ook niet normaal. 't leeftijdsverschil is 2 jaar, dat is in principe niks. Maar waarschijnlijk omdat jij, het meisje, ouder bent, zullen er wel een paar mensen over miepen..
|
Je zegt dat je 17 bent, in je profiel staat 18, hoe oud ben je nu eigenlijk?
Ik vind hoe jij doet niet normaal. Je gaat vreemd, bedriegt je vriend en laat het nota bene hém uitmaken. Lage, trieste actie. Evenals van je huidige vriendje, die even hard is vreemdgegaan. Hopelijk passen jullie goed bij elkaar met zo'n instelling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit wel een beetje in een andere situatie dan jij, maar mijn vriendin is 3 jaar, 1 maand en 2 dagen ouder dan ik :P. Bijna 25 dus.
Ik weet niet precies wat je wil weten, maar zo'n leeftijdsverschil kan best goed gaan. Je moet je alleen realiseren dat hij wel echt een stuk jonger is en af en toe dingen anders zijn voor hem dan voor jou. En daar moet je ook begrip voor hebben. Als je echter maar voorbereid bent op dat dat zo is, kom je al een heel end. |
Ik vind het niet bepaald normaal om er iemand op na te houden terwijl je allebei een relatie hebt. Dat is gewoon not done. Maar goed.. mijn vriendje is zelf ook vreemdgegaan (met mij, hij had nog iets met zn vriendinnetje van 1 maand die hij 1x had gezien..)
Verder heb ik in de 1e week van mijn relatie ook seks gehad.. lijkt me niet abnormaal ofzo. Mijn vriend is 3 jaar ouder dan mij. We hebben er geen problemen mee. Alleen voel ik me wat kinds als ik hem vertel wat ik op school heb gedaan.. -_-' |
Nee, is niet normaal.
|
De situatie is verre van normaal dus als ik jou was dan zou ik me maar eens af gaan vragen of jij zelf wel normaal bent. En is je vriendje wel normaal?
|
toen een ex vriendin van mij min of meer hetzelfde had gedaan heb ik haar keihard uitgelachen. Ik weet alleen neit meer of toen nog wel of geen vriendje meer had.
|
Is dit een grapje?
|
Citaat:
|
"Geneukd"
Niet eens geneukdt? |
Neuh, niet echt normaal.. maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken....
|
volgens mij moet het niet zoveel uitmaken..als je verhaal echt is en je bent ook echt 17 of 18 whatever.. dan vind ik wel dat je echt heel kinderachtig over komt..
die paar jaar verschil moet ook niet uitmaken dan. |
Mocht je geen nep-user zijn, dan is het fout wat je gedaan hebt.
A). Je hoort niet te neuken met iemand anders tijdens een relatie. B). Je hoort schuldgevoelens te hebben. C). Je hoort het uit te maken D). Je hoort niet met een jongen van 14 wat te hebben. E). Die jongen hoort niet vreemd te gaan met jou. F). Je zult nooit liefde kennen in je leven, waardoor jij een ongelukkig leven zult lijden/leiden. |
Citaat:
|
Je maakt spelfouten en bent dus een BrEeZAh. Dit soort mensen neuken veelvuldig met verschillende mensen, of zij een relatie hebben of niet. Dus het is normaal, voor jouw volk.
|
Citaat:
Maar dit is biologisch gezien en wordt meestal niet goedgekeurd in onze maatschappij. |
Citaat:
|
Volgens die theorie zouden we dan toch een relatie willen met een goede vader voor onze kinderen (een betrouwbare man) maar keihard genomen willen worden door de macho met de juiste maten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is je vraag?
|
Citaat:
|
Ik heb echt wat gemist.
Hebben jongens op hun veertiende al sex (n) |
Citaat:
Ik vind een relatie tussen iemand van 14 en iemand van 17 wel normaal. Ik vind langdurige affaires niet normaal. Ik vind de spelling 'geneukd' ook niet normaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal is het andersom
als jij het leuk vind vooral doen |
Citaat:
Maar iemand die vreemdgaat om zijn genen te beschermen/reproduceren? Komaan, dat is echt wel lachwekkend. Naar analogie kan je waarschijnlijk wel degelijk zeggen dat het ruimtelijk inzicht van 'de vrouw' minder goed ontwikkeld is dan dat van 'de man'. Maar dat is daarom nog geen verklaring voor het feit dat mevrouw ik meer moeite heeft met achteruitparkeren dan haar man. |
Citaat:
Aan de andere kant heb je wel gelijk dat niet iedereen zich precies hetzelfde gedraagt, en dus kun je niet zo maar met zekerheid voorspellen of iemand vreemd zal gaan of niet en zal bij de een die prikkel waarschijnlijk minder aanwezig zijn dan bij de ander. |
Ik vind het een beetje vreemd dat je vreemdgaat, maar ik vind de leeftijdsverschil niet raar. Ik val altijd op oudere jongens, maar leeftijd hoeft niets uit te maken :)
En ik vind dat seks moet kunnen, maar wel wanneer je oud genoeg bent en je er allebei klaar voor bent. Ik vind het wel vreemd dat je na twee weken al seks hebt, vooral gezien de leeftijd van je nieuwe vlam. Maarja, zolang jullie allebei graag willen enzo :) |
Citaat:
|
ik vind het wat de rest ook al zegt vrij triest.
Maar TS reageert al niet eens meer, het zou me ook niks verbazen, dat ze gewoon het hele verhaal lult, en nu zit te lachen om de reacties ofzo.. |
boeie iedereen gaat zo ongeveer vreemd
verder, een vriendin van me is bijna 19 en haar vriendje is net 15. dus het kan wel blijkbaar. |
ehm waarom kan het dan dus blijkbaar wel? omdat dat een vriendin van jou is?
|
Citaat:
Ont: Nee, het is niet normaal. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |