![]() |
Onbekende bandjes
Zijn er in jullie omgeving bandjes die jullie supporteren maar van eigenlijk niemand gehoord heeft?
Ik begin: Barata (metal-crossover): een band waarin ik ook een blauwe maandag gezeten heb en sommige nummers vanaf de eerste accoorden heb zien ontstaan Stenchtown: Reggaeband met ook leden van het punkgezelschap BCP. Que-ri-Sus; Een band met humor teksten ala BZB maar met ook een serieuze kwinkslag (Deze is vooral genoemd voor de PR :D ;) ) En dan nog o.a. Cantrip maar die is niet zo onbekend meer, denk ik (Stevige Blues-rock) |
I2B1 :cool:
|
Citaat:
Cantrip & Stenchtown heb ik live gezien! vooral stenchtown was echt hele goede ska-reggae , ik heb ze gezien in de Harmonie in Vlaardingen |
de Band van Helden, 70's / 80's covers(www.bakkel.nl)
BurnWood, 70's / 80's / 90's covers met wat onderbroekenlol (www.burnwood.nl) |
Chill Before Serving [Grooving funk - Assen]
Corvus [Crossover Metal - Groningen] Cassady [Pop-punk - Groningen] Sign Of Life [Grunge-rock - Vroomshoop] |
|
Xenobia - Progressieve metal uit Zoetermeer :) (y)
|
|
taxi to the ocean, die zijn redelijk lokaal bezig :)
|
Citaat:
karma, een grunge achtige band, uit dwingeloo ofzo (drenthe) http://karma.sucks.nl |
Prey - Gothic doom metal á la Anathema, My Dying Bride
Winter of Sin - Doom Metal idem allemoal oet Grunn |
Citaat:
NME ['Moonrock' - Emmen] Prednisons [Punk 'n Roll - Assen] [Fotosite, door mij] Sacred Life [8051 Punkrock - Hattem] :) |
Citaat:
Ook haringkop? :D |
Citaat:
|
Inborn Affection - Metalcore
|
Outburst.
Waren op Ozzfest en ik vond ze persoonlijk beter live dan Slayer. Dit is vast niemand met mij eens :o |
Nas Drovje (ska-punk uit Zaanstad)
|
Citaat:
|
|
Palooka's !!! Heerschende ska uit Bergen op Zoom :D (y)
|
|
Citaat:
|
De meeste heeft iedereen wel van gehoord maarok
Spirit 84 Reckoning Force Aversion Stoma Misfits :p |
Natuurlijk mijn eigen band CUSTOM!!!!
|
Shitmohgool, The Dirks, Grindcore Allstar Band, Unagi, Nonscore.
en Rufio, skatepunk uit israel. |
Citaat:
|
Grape..
|
Citaat:
|
Nee, ze kennen absoluut niet spelen, maar zijn daar zichzelf ook bewust van. Tis een flaatbandje die 1 keer in de flaat hebben opgetreden en een keer op een grindcore festival. Eigenlijk bestaat de band alleen uit merchandise, maar op de een of andere vage reden stonden ze opeens op "grind over rotterdam" omdat iemand de stickers kon en ze toen gevraagd heb terwijl er van te voren gezegd werd dat ze niet konden spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
88 circles above
koele amsterdamse band alleen een klotenaam |
http://users.pandora.be/uni-fight/
hardcore uit zoersel (belgie) |
Mes in je Rib
Zarathustra Tardive |
Citaat:
|
Citaat:
(coole band) |
Carnal Leftovers, wel geinig bandje hier uit zwolle(death metal)
Plastic Halo, band van een maat van me, beetje britpop achtig. |
Citaat:
Super Fertile Sisters , weet niet of de link klopt. |
Chakra (www.chakraband.nl)
die dan het meeste want die help ik ook echt (meel beheren, roadie spelen etc.) maar dan wel nog bandjes die ik owk heel cool vind uit de buurt zoals 88 Circles Above (www.88circlesabove.com) enzow.. |
paar jaar geleden zou ik hebben gezegd blof....hou het nu maar op emetic, bandje van vrienden van me. ze hebben alleen geloof ik nog geen goeie demo ofzo. maken behoorlijk harde metal.
|
owjah..
en Wit Is Out |
Citaat:
|
Citaat:
|
Signify (Metal en soms punk)
heeft geen website Web Of Conspiracy (Metal) heeft geen website Jone (coverband o.a. Goldfinger, Fenix TX en Lit) www.jone.nl There aren't any fuckin' sheep in Mongolia (NOSIM) (Fun-punk en ska) listen.to/NOSIM The Next Fall (Metal) www.thenextfall.com al deze bands zijn vrienden van mij en supporten dus ook mijn band :D www.sandwedged.cjb.net |
the Doc-band van m'n leraren..... :rolleyes: :confused: Ze maken ouwe lullenmuziek :p
|
Brinker
Omdat ik ze alledrie ken en ze hebben fans nodig. Ow ja, de muziek is ook goed. |
vrienden van mijn vriendin spelen in een band die lokaal nogal eens mag optreden, ook in voorprogramma's enzo. Ze maken muziek in het straatje van biohazard. Ze heten casual victims. Kijk eens op: www.casualvictims.com
|
eej nog niemand heeft 5th plane genoemd hoest mogelijk...
nou jah die dus wel :) verder Sandwedged oowk wel :p -> www.sandwedged.cjb.net En Left Hand Cheater -> kheb nog geen site gezien :( Owjah en diSme ->www.disme.net |
Karbo natuurlijk
3/5, geweldige band ;) |
Citaat:
ik was er ook 1 keer bij punk is niks voor mij maar wel grappig. Ik ken ook nog Nurk persoonlijk, Smogus(ozzfest/lowlands) persoonlijk, Kes en nog 1tje waar ik effkes de naam van kwijt ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |