![]() |
Ignac
hety ik zit vast met eens pel ( ignac) ik ben een gastje dat een 1 op zn rapport heeft en ik moet uit huis ontsnappen , ik heb de sleutal al uit de la gepakt en de veer onder het bed weggehaal d en de tandpasta/bortsle en de spons gepakt ,. en ik heb de kabel in de plee gezien maar die il hij niet pakken! WAT MEOT IK DOEBN!
|
wat je moet doen? naar http://www.gamefaqs.com gaan :D
|
daar staat ie niet bij
|
dan heb jij een probleem :D
|
wat is het voorn spel? is er een demo?
leg eens wat uit man! |
|
Je kan ook de kraan aan doen, maar veel verder ben ik ook nog niet...
|
oke ik ga nu kijken wat ik kan doen oke?
|
Niemand!!??
|
Sara de Spellen Redder komt eraan, even installeren :)
|
Jezus, echt super simpel...
Binnen vijf minuutjes gedaan... Nou, je hebt die kabel dus in de plee gezien, ga dan terug naar dat halletje en kijk rechtsboven naar het vloerkleed, zie je een bobbel, daaronder ligt een zakje. Gebruik dat zakje om de kabel uit de wc te vissen en ga dan weer naar je kamer, gebruik de kabel op de computer, stop de stekken in het stopcontact, pak de cd uit de cd-rom, gebruik de cd op de crack in het raam en klaar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij verveelt je zeker in de vakantie :p |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook ff kijken hoe het eruit ziet :)
Het heeft wel een mooie tekenstijl, maar verder is het spel zo standaard als het maar kan ;o heb het na een minuutje spelen van mn comp gegooid :D |
Citaat:
|
Weet niet, ik had geen zin om verder te spelen eigenlijk... :D
|
jonge, ik heb net de sleutel en weet nu al niet meer wat ik moet doen... Hij zegt dat er niets interessants onder het bed ligt...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |