![]() |
Hoofdpijn
Ik heb al 2 dagen lang hoofdpijn in mn rechter voorhoofd :( (ja, het zit aan 1 kant en dat is kapot hinderlijk)
Ik doe gwn mn dagelijkse bezigheden, ben niet misselijk en het zit ook echt alleen in mn voorhoofd. Maar het gaat maar niet weg, niet na ff rusten of na een nacht slapen en af en toe klopt het. Paracetamol helpt niet. Weet iemand hoe het komt? :( en nog liever: hoe ik ervanaf kom :D |
Gewoon nog een paar dagen afwachten. Gaat vanzelf over.
(en als het te lang duurt zou ik naar de huisarts gaan, maar dat begrijp je zelf ook wel.... nu iig nog niet). |
Warmte? Weing gedronken? Stress? Medicijngebruik? Slechte ogen? Lichamelijk erg actief geweest? Drugs/alcoholgebruik? Ziek aan het worden?
Hoofdpijn kan echt wel miljoenen oorzaken hebben, denk niet dat iemand je zo kan zeggen waar het vandaan komt. Meestal gaat het ook vanzelf weer over. Als je je verder niet ziek voelt, blijf dan wel gewoon je dagelijkse dingen doen zou ik zeggen, maar probeer ook voldoende te rusten en te slapen. Heeft het niks me bovenstaande te maken en gaat het echt niet over, dan kun je altijd even langs de huisarts natuurlijk. |
Ik heb dezelfde klachten als ik in de stopweek zit, misschien is dat een mogelijkheid?
|
ja.. dank jullie wel
@ hierboven: nee, ik ben niet aan de pil, dus daaraan ligt het niet. Het is meer gwn vervelend, het duurt nu meer dan 48 uur en dat is lang als je pijn hebt :o Verder zit ik in een stressvolle periode, misschien ligt het daaraan :) |
misschien toch stress of misschien een goedaardig gezwel, geen bangmakerij maar je weet nooit.
Als het aanhoud raad ik je aan om langs de huisarts te gaan |
Citaat:
|
Citaat:
@ Ts: Ik heb soms ook dagen hoofdpijn aan één kant van mijn 'voorhoofd'. Meestal de eerste dag het ergste, gaat het weer even weg, komt het de volgende dag weer, en zo meestal drie dagen door. Gelukkig gebeurt dat amper, maar het is wel vervelend. Probeer toch wanneer het kan rustig op bed te liggen met het licht uit en een zakje met ijs op je hoofd. Dat verkoelt en helpt bij mij vaak met het inslapen. |
migraine?
|
Ik heb het ook, bij mij gaat het vaak na een dag of 3 weer over. Hoef je je geen zorgen over te maken, behalve als het een week gaat aanhouden.
|
Citaat:
|
Ik heb hier ook last van in de periodes dat ik ongesteld ben.
Verder wanneer ik stress heb of te weinig heb geslapen. Aleve en sarixell helpen hier goed tegen. Ook heb ik nu een zalfje wat ik bij beginnende hoofdpijn opdoe. De hoofdpijn gaat dan over. |
het is weg :) (na 4 dagen)
Wat een opluchting, ik werd er niet goed van |
Is wel weg, maar misschien helpt het - als ik te weinig drink krijg ik vrij snel hoofdpijn, en op warme/benauwde dagen zoals de laatste weken heb ik dat nogal snel. Misschien dat je daar ook last van hebt? Het kan in ieder geval geen kwaad om extra veel water te drinken.
|
Citaat:
En mn flesje water gaat gwn overal mee :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |