![]() |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #21
En laat ik de welbekende topic nog maaris aanmaken ;)
|
ontbijt:
- 2 boterhammen met vruchtenhagel/vlokken (samen want de vlokken waren bijna op, was best lekker (y)) - grote kop rooibosthee lunch: - 2 boterhammen kaas - banaan - glas melk tussendoor: - 2 boterhammen kaas - glas jus - 2 chocolat chip cookies avondeten: - glas bitter lemon/glas water - pasta bolognese met champignons/tofu - bakje vla tussendoor: - veel chocolade dus nu zit ik vol - thee straks als ik weer thuis ben nog een glas jus persen jammie (y). |
laat ik is een keer posten, als ex-eetgestoorde
ontbijt 1 kiwi, 1 schijf verse ananas en wat aardbeien schaaltje magere yoghurt met lijnzaad muesli glas multivitamine tussendoor 1 sinasappel en 1 kaneelbiscuitje middag 3 volkoren boterhammen met komijnenkaas beschuitje met gemberjam glas optimeldrinkyoghurt tussendoor boterham met chocopasta glas ijsthee avond griekse salade met zwarte olijven en feta misschien stukje foccacia brood schaaltje mager yoghurt met lijnzaad daarna nog: iets van fruit |
Ontbijt
2 volkoren boterhammen 1 actimel light kop koffie flesje water Lunch 1 mueslinotenbol 1 appel kop groene thee Tussendoor kop koffie 1 pakje sultana wat crystal clear Avondeten gebakken aardappelen gehaktbal met mosterd salade met tomaat, mais, komkommer en dressing bloemkool met kaassaus glas water Tussendoor bakje perzikvla 2 perzikken kop koffie |
2 cracottes kaas
2 cracottes met veeeel hagelslag 1 mueslireep 4 bb appelstroop stroopwafel 1 mueslireep 150 gram lychees (y) vega-champignonburger aardappelbolletjes met knoflooksaus broccoli thee, koffie, water, cola light straks nog yoghurt met zoetstof en kaneel [edit]nóg een stroopwafel :o; lijkt me weer ruim voldoende voor vandaag. |
Ontbijt
2 boterhammen (1 met jam, 1 met honing) 1 glas halfvolle melk Lunch (bij La Place) 1 focaccia rijkelijk belegd met eiersalade 1 kleine maaltijdsalade (met sla, tomaat, champignons, stukjes aardappel, radijs etc etc) Diner chili con carne ala mama :p, zonder rijst of brood.. gewoon puur bonen + groenten + gehakt + tomatenblokjes/puree.. heerlijk (y) Toetje kommetje boer'n appeltaart vla Komt nog 1 lekkere grote jonagold appel 1 glas vers geperst sinaassappelsap |
Ontbijt:
- glas melk - banaan Lunch: - 2 boterhammen met chocopasta - bakje perenkwarkyoghurt - glas water - appel - thee met suiker en koekje Avondeten: - 2 aardappelen uit de oven met cajunkruiden en mayo - tomaat-basilicumsoep - chocolademousse Tussendoor: - schaaltje aardbeien met suiker - paar snoepbanaantjes - zuurtje - water - koekje - 2 boterhammen met selleriesalade |
Kom allbran met optimel mango
Twee meergranenboterhammen met tomatenchutney en kaas Drie meergranenboterhammen met filet americain pesto Appel en twee handjes kersen Schnitzel met tomatenblokjes, aardappelen, broccoli, kruiden en mozzarella uit de oven Twee liter water Twee mokken koffie met melk Vier glazen rode wijn |
gisteren:
ontbijt: -muesli met soyamelk tussendoor: -peer -sinaasappel lunch: -2 boterhammen zonnebloempasta -mueslireep -2 blokjes pure chocola -glas soyamelk tussendoor: -halve zak "panecillos" (=soort witte harde (geroosterd?) halve bollen) met peterselie-knoflook smaak avondeten: -pizza! -glas rode wijn tussendoor: -1 kriek |
Citaat:
Klinkt lekker :eek: waar koop je dat? |
honger:
yoghurt+muesli+jam 2 knäckebröd met chocopasta 2 beschuitjes met aardbeien 2 boterhammen met boter en bosvruchtenhagel 1 boterham met pure chocopasta 1 beker karnemelk 1 pot thee en dadelijk fruit nog een knäckebröd met pastachoca, 2 stukjes koffiechocola, 1 merci hazelnoot. Mie met seitan, champignons en roerbakgroente. |
Citaat:
ot: ontbijt: - 2 boterhammen met kaas, 1 boterham met vruchtenhagel - kop thee lunch: - grote beker yoghurt met bosvruchtenjam en banaan |
2 boterhammen met hagelslag
2 boterhammen met vruchtenhagel kop thee glas multivitaminesap vitaminepillen 0,5 liter water wortels (rauw) pizza met verse spinazie erop vanavond nog brood en de rest van m'n fles water |
Special K met volle melk,
Glas mango/sinaasappelsap, Eierkoek, Zometeen 3 gele kiwi's en twee boterhammen. |
- boterham met smeerworst
- appel - boterham met kaas - boterham met appelstroop - Strawberry Swirl in de stad - laatste beetje uiensoep - boterham met kaas - veel water |
400 ml fruitontbijt
koffie 3 bb melk 0,5 liter water met aanmaak straks: Snitzel gebakken aardappeltjes spinazi |
O: 3 volkoren boterhammen (1x kaas, 1x appelstroop, 1x pindakaas)
T: 1 capuccino L: 2 volkoren boterhammen (1x pindakaas, 1x appelstroop), 1 volkoren rozijnen-boterham met margarine Komt nog: T: veel druiven en een appel A: aardappels, broccoli, veg. griekse rondo T: 1 boterham kaas |
Citaat:
Ik heb ook iets dergelijks gezien in een nederlandse supermarkt (geloof c1000 maar kan ok AH zijn geweest) maar dan met pizza-smaak, die waren toch wel iets minder lekker. Ohja en je hebt ook iets dergelijks maar dan met platte schijfjes het merk ben ik vergeten, maar die vind ik persoonlijk lekkerder, zijn wat kleiner en kruimelt minder enzo |
Yoghurt met cruesli en koffie.
Aardbeien. (L) Tomatencrèmesoep met peterselie & drie boterhammen. Een beker melk. En waterrr. En vanavond eten we Kip Madras maar dat vind ik niet lekker want ik houd niet van warme appel en ik ben te vegetarisch voor de kip dus ik weet niet wat ik eet. Vast brood. Edit en het werd: Een boterham met pindakaas. Appelmoes. Doperwtjes uit blik. Rijst met alleen het vloeibare van Kip Madras. (a) Een soepstengel. En vanaaf vast nog wat brood of soepstengels oid. |
3 boterhammen met schuddebuikjes, kaas, appelstroop, thee.
4 boterhammen met eiersalade, vega worst, kaas en schuddebuikjes (<333333), water. Eén grooooooote krakeling. |
Ontbijt
2 meergranen boterhammen (1x appelstroop, 1x speculaasje) 200 gram Optimel yoghurt Tussendoor 1 plakje ontbijtkoek Lunch 4 meergranen boterhammen met halvarine(2x 20+ smeerkaas, 1x vega ham, 1x 20+ kaas) Tussendoor 1 appel 1 pakje Sultana yofruit Diner 2 mie nestjes 75 gram Quorn Roerbakgroente 1 kuipje Activia (vanille) Komt nog Tussendoor 1 schaaltje aardbeien 1 tussendoortje (zit te twijfelen of ik een stukje vlaai neem bij een vriendin die geslaagd is of dat ik een liga neem :o ) |
2 boterhammen met roomkaas
thee met honing marokkaanse kikkererwtensoep met creme fraiche boterham erbijjj thee flesje cola light straks aardappelpuree met wokgroenten en cashewnootjes en nog een stukje chocola |
ontbijt:
geprakte banaan met halfvolle yoghurt 2 sneetjes volkorenbrood met leverworst tussendoor: half broodje boerenkaas met mosterdsaus en rauwkost en cappuccino(la place) lunch: 4 sneetjes volkorenbrood; 1x met kaas en honingmosterdsaus en 1x met chocopasta avondeten: caesar salade na: (nu) aardbeien <3 |
Ontbijt:
- Sneetje volkorenbrood met sandwichspread - Droog sneetje roggebrood Lunch: - 1 maistriangel met dun paturain - Krentenbol - Blikje cola light Tussendoor: - Water water water - Appel - Muesli-koek Avondeten: - Kroket - Kaiserbroodje met rundvleessalade - Beker melk En over de dag vespreid nog een aantal koppen groene thee Straks nog een appel en misschien wat Japanse mix |
Citaat:
sorry als dit niet mag :o back ontopic: ontbijt: -2 boterhammen appelstroop -peer -kop thee lunch: -grote salade van gemengde sla, tomaat, olijfolie en pitjes en zaden -pakje volkoren crackertjes -glas soyamelk tussendoor: -sinaasappel -muesli met soyamelk avondeten: net op pasta met ui, spinazie, tomaat en stukjes walnoot |
Ontbijt
2 boterhammen (1 met jam, 1 met vruchtenhagel) 1 glas halfvolle melk Tussendoor 1 appel Lunch 4 boterhammen (2 met peper filet americain, 2 met chocopasta) 1 glas halfvolle melk Tussendoor halfe pizza hawai punt (van een vriendin die niet meer luste) Diner sedanini bolognese met wat geraspte kaas erover gestrooid Toetje kommetje boer'n appeltaart vla Komt nog 1 lekkere grote frisse fuji appel 1 glas vers geperst sinaassappelsap |
Tot nu toe:
Ontbijt: 2 boterhammen met rauwe ham Beetje water Tussendoor: Cola light kop thee 1 chocolaatje Lunch: 2 volkoren croissantjes 1 pakje optimel drink Tussendoor Beetje water Avondeten: Spaghetti Tussendoor: Cola light Denk dat er nog een appel achteraan komt straks ;) |
Gisteren:
Ontbijt: - kom brinta - 2 boterhammen met, um, iets. Pindakaas? Tussendoor: - pakje nep-sultana Lunch 1: - 4 boterhammen (2x bebogeen, 2x appelstroop) Lunch 2 :p : - 2 dikke sneetjes krentenbrood met boter - bruine boterham met sla, kaas, komkommer, tomaat, etc. - bakje Boordevol aardbeienyoghurt - appel Tussendoor: - 3 glazen cola light & 1 glas sinaasappelsap Avondeten: - rijst & spinazietaart met blauwschimmelkaas en noten & een beetje salade - glas cola light |
Een babycroissantje met een plakje kaas & een beker melk.
Een geroosterde boterham zonder beleg & koffie. Een krentenboterham met kaas. Waterrr. Twee boterhammen met gebakken ei & ketchup & een beker melk. <3 Een paar pinda's. Een zakje paprikachips. |
Gisteren:
Citaat:
- een stroopkoek - een appel - een halve zak paprika chips want dat ging me toch snel - veel water Vandaag: - 2 boterhammen met smeerworst - 2 boterhammen met smeerworst - 4,5 chocoladekoekje - mini-tosti met kaas - veel water straks nog: - twee appels in stukjes gesneden - avondeten is nog een verrassing, ik ga uit eten - water en vast wel wijn |
2 droge cracottes
2 cracottes met kaas 2 appels 4 bb appelstroop 1 glas sap koffie, water, thee |
2 Bio boterhammen met pindakaas.
2 Bio boterhammen met hagelslag. 1 Reuze rozijnenbol. Boel waterrrr en een beker soyamelk. Straks couscous (y) |
Ontbijt
- 1 bruine boterham (getoast) + aardbeienjam - 1 bruine boterham (getoast) + platte kaas + zoetstof - 1 zespri gold Tussendoor - bakje yoghurt met muesli en cruesli Lunch - 2 bruine boterham + kaas - salade (sla, tomaat, komkommer, blokjes fetakaas) - korstje met stroop Tussendoor - 1 perzik - 1 droog koekje - paar rozijnen |
5 boterhammen (jam, jam, kaas, chocopasta, aardbeien)
beker karnemelk 2 kiwi's 5 plakjes ontbijtkoek (boter, boter, boter, boter, chocopasta) schaaltje vanilleyoghurt met hagelslag water+thee |
Ontbijt
glas volle yoghurt volkorenboterham, blauwe muisjes volkorenboterham, chocopasta roggeboterham, vegetarische paté roggeboterham, rookkaas Tussendoor: kokoskoek Middag Heldere kruidensoep Zilvervliesrijst + vegetarische braadworst + spinazie Chocolade straciatelli Tussendoor: lange vinger appel Avond Glas volle yoghurt volkorenboterham, kokosbrood (2 plakken) volkorenboterham, rookkaas (2 plakken) roggeboterham, vegetarische paté roggeboterham, vegetarische paté Komt nog Tussendoor: plak kruidkoek glas ananassap appel *scared for tomorrow...-->weegschaal* |
Ontbijt:
- Sneetje roggebrood met sandwichspread - Sneetje volkorenbrood met rundvleessalade Tussendoor: - Sloot groene thee - Halve liter water - 1 liga evergreen koek Lunch: - Mais triangel met 30+ kaas - Rauwkost met dressing Tussendoor: - Water Avondeten: - Bord fusili met bolognese saus :D - Raketje Straks nog: - Appel - Water |
Ontbijt
2 meergranen boterhammen (1x appelstroop, 1x speculaasje) 200 gram Optimel yoghurt Lunch 2 meergranen boterhammen met halvarine(2x jam light) 1 krentenbol Tussendoor 1 sinaasappel 1 zakje vanille smoeltjes Diner 3 kleine aardappels 1 Quorn Southern Style burger Sperziebonen ¼ bitterkoekjespudding Komt nog Tussendoor 1 babybanaan 1 plakje ontbijtkoek |
Ontbijt
1 muesliboterham (met jonge kaas) 1 boterham (met filet americain) 1 glas halfvolle melk Lunch 4 boterhammen (2 met filet americain, 2 met pindakaas) 1 glas halfvolle melk Tussendoor 1 beker warme chocomel (kreeg der echt trek in door dit ***** weer :D ) 1 plak volkoren ontbijtkoek Diner rijst met roergebakken groenten en een groot stuk kip (van een hele kip uit de oven) Toetje kommetje boer'n appeltaart vla Komt nog Lekker schaaltje kersen (y) 1 glas vers geperst sinaassappelsap |
ontbijt:
-2 boterhammen appelstroop -peer -kop thee lunch: -2 boterhammen tartex -salade van gemengde sla, tomaat, olijfolie en pitjes en zaden tussendoor: -sinaasappel -2 boterhammen zonnebloempasta -2 blokjes pure chocola avondeten: -rijst met mini maiskolfjes, wortel, tomatenpuree en kidneybeans -2 blokjes pure chocola tussendoor: -kop thee -mueslireep |
ontbijt
1 glas water 1 beker thee 1 bruine boterham met wajang en sla |
10u
- 2 boterhammen met paturain light - glas optimel drinkyoghurt 12u - 2 boterhammen paturain light - water 14.30 - mueslireep - boterham paturain light (variatie he:p) 18u - pasta met tomaat en ui 20u - appel - wrsch nog koekje ofzo ik weet dat het hier niet mag, maar als iemand nuttig commentaar heeft op mijn eetlijst, graag per pm :) |
O: glas volle yoghurt
volkorenboterham, chocopasta volkorenboterham, bebogeen roggeboterham, kaas roggeboterham, vegetarische pate T: stroopwafel M: gebonden tomatensoep Gekookte Aardappels + Rode Kool + Groenteburger Kersenpap |
Ontbijt:
- 2 koude pannenkoeken met chocopasta - glas magere melk Tussendoor: - appeltje Lunch: - 4 (grote) boterhammen + 2 kapjes met 2x pindakaas, 2x vlokken, 2x chocopasta Tussendoor: - stuk komkommer Straks nog een appel, denk ik, en een paar kiwi's en gebakken champignons want die moeten op, en misschien nog een stuk komkommer want dat moet ook op. En avondeten, geen idee wat dat wordt. |
Van die dagen dat je honger hebt en misselijk bent tegelijk... Bleh. Morgen laatste dag antibiotica, dan wordt het vast wel weer normaal :)
Vandaag wel veel gegeten dus. 2 Bioboterhammen met pindakaas. 2 Bioboterhammen met kaas en tomaat. 2 Bioboterhammen met hagelslag. 2 Bioboterhammen met kaas, tomaat, rucola en een gekookt ei. 2 Bekers soyamelk. 2 Rozijnenbollen. Boel thee. Glas cola light. Vanavond verse pasta met rucola en pesto. |
2 boterhammen met appelstroop
2 boterhammen met vruchtenhagel kop thee glas multivitaminesap 2 vitaminetabletten 0,5 liter water zelfgemaakte foe young hai (omelet met chinese groenten eigenlijk met een rare rode saus) en zilvervliesrijst cornetto 0,5 liter water vanavond brood en de rets van de fles water |
2 boterhammen met kruidenkaas
2 boterhammen met jam 2 plakjes ontbijtkoek met pastachoca beker karnemelk kiwi klein bakje roomijs en dadelijk meer eten 2 boterhammen met pastachoca knackebrod met smeerkaas 2 lolly's gekookte aardappels met gekookte sperziebonen met ketchup vanilleyoghurt+gewone yoghurt met banaan aardbeien druiven\ thee, thee, thee, thee thee:):) thee, thee:). |
Ontbijt
- zespri gold - bruine boterham + aardbeienjam - bruine boterham + verse kaas Tussendoor - yoghurtje met gemend fruit en muesli Lunch - 2 bruine boterham + kaas - salade Tussendoor - 2 groene appels - 2 droge koekjes |
Ontbijt
2 meergranen boterhammen (1x appelstroop, 1x speculaasje) 200 gram Optimel yoghurt Tussendoor 1 plakje ontbijtkoek Lunch 4 meergranen boterhammen met halvarine(2x 20+kaas, 2x vega ham) Tussendoor 1 appel 1 Dino koekje :p Diner 2 meergranenpistoletjes (1x 20+ kaas, 1x vega ham) 1 schaaltje ijsbergsla/tomaat/augurk/zilveruitjes 1 kuipje Activia (kokos) Komt nog Tussendoor 1 sinaasappel 1 zakje vanille smoeltjes |
Ontbijt
2 boterhammen (1 met bosvruchten jam, 1 met aardbeien) 1 glas halfvolle melk Lunch 4 boterhammen (2 met filet americain, 2 met pindakaas) 1 glas halfvolle melk Tussendoor 0.2l ah to go sinaassappel/kiwi smoothie Diner rijst met kapucijners/prei/mosterd mix en een varkensoester Toetje kommetje boer'n bitterkoekjes vla Komt nog 1 lekker schaaltje kersen, en miss nog een trosje druiven erbij 1 glas vers geperst sinaassappelsap |
boterham met confituur
pakje yoghurtsultana beker tomatensoep 2 boterhammen met eiersalade cracotte |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |