![]() |
4400
Super vette serie, beetje een sci-fi Heroes achtig. Mensen die over de loop van 60 jaar ontvoerd zijn en tegelijk terugkomen met allerlei gaven. Komende maandag is de eerste aflevering van seizoen 4 in de VS en ik dig deze serie erg. Wie nog meer?
|
Ja echt een heel goede serie... kan niet wachten op het nieuwe seizoen :cool:
|
Is die een tijdje geleden op net 5 uitgezonden?
Ik meen zoiets gevolgd te hebben... |
ik geloof op talpa
|
ik zag toevallig gisteravond de pilot, ik ben erg nieuwsgierig naar de rest (Y)
|
Citaat:
net op youtube de dubbelpilotuitzending gekeken en het is echt zwaar te gek(Y) |
Zo, is 4400 weer eindelijk op tv?
Het is wel een top serie, ik denk dat ik seizoen 3 even opnieuw moet kijken dan :p |
Citaat:
|
seizoen 1 en 2 liggen voor ongeveer 20/25 euro bij de free record stront
|
er is al een 4400 topic
moet je ff zoeken |
ik heb er ooit lang geleden een reclame van gezien en verder nooit meer wat van gehoord. beetje warcraft achtig lijkt me, en toen ik de reclame was leek het me een beetje een neppe overdreven lord of the rings veldslagen-gezeur.... valt dat mee??
|
Citaat:
|
Mijn zusje heeft de dvd's van seizoen 1, 2 en 3: ik heb, geheel tegen mijn principes in ;)), drie dagen bijna fulltime tv zitten/liggen kijken. ;)
|
Citaat:
|
volgens mij ben jij een beetje in de war met de film 300 ? voor de duidelijkheid, dit is een serie die niet veel met warcraft en lord of the rings van doen heeft. en waar the fuck zeg ik dat ik je vreemd vind?
|
Citaat:
Komt het volgende seizoen (ik meen in nederland #2) binnenkort op tv? |
Citaat:
|
Citaat:
neen, wtf betekend in de regel in forumlingo zoiets als 'huh' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het gevolgs toen het op Talpa kwam, maar ik vond het niet zo leuk. Dus ik ben ook vrij snel afgehaakt.
|
Citaat:
snappé vous? nu vat jij het btw verkeerd op ;) |
Citaat:
|
nee per seizoen
|
Citaat:
ontopic: net hele eerste seizoen gezien, vet(Y) maar goood, nu ben ik wel verplicht om seizoen twee te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben pro-botulismf iig
Volgens mij moeten we :roll eyes: maar vervangen voor : sarcasme: |
Citaat:
yess seizoen 2 bijna op de helft binnen(Y) |
En nu maar weer allemaal gewoon ontopic. ;)
Ik ben nu seizoen 3 aan het kijken. :cool: :) 't wordt wel steeds 'harder'...soms wel een beetje jammer, aan de andere kant logisch gezien het verhaal. |
dat vind ik dus alleen maar vet (y)
vanavond aflevering 1 van seizoen 4! |
Citaat:
|
|
Niet zo vet als Heroes, maar wel vermakelijk.
|
Nou Nou, 2de dag dat 4400 beschikbaar is en ik hoor er niemand over.
wat is dit ? :p |
Ehm, de 2e dag dat aflevering 1 van seizoen 4 er is bedoel je. vette aflevering ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is weer begonnen.
Spannend tot nu toe :cool: |
Had ik net seizoen 3 gezien op dvd, komt ie op tv... (n)
|
Ik zag vanochtend dat het op talpa (weer) uitgezonden wordt.
Weet iemand bij welke serie ze zijn? Ik heb destijds de eerste serie gevolgd, maar wist niet dat het al verder was gegaan :(. |
Serie 3 en aankomende aflevering is 3.
|
Oh ik heb hier dus al gepost maar ik wil toch even zeggen dat ik het zelf ook een gave serie vind. :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |