![]() |
hoe was de eerste keer?
hee,ik wil wel eens weten hoe je eerst keer was?
was dat bijzonder of juist niet?was dat met iemand waar je van houd(hield)of zomaar iemand? xxx bedankt voor het reageren! |
die 33 staat vast niet voor je geboortejaar.
|
nee idd
|
Seks was goed, hij was een klootzak. :)
|
Bijna zo goed als de zoekfunctie, gevolgd daar een slotje!
|
Citaat:
on topic: mijn eerste keer was leuk, zenuwachtig, ik kwam niet klaar, spannend en de volgende dag 10x leuker toen ik op de fiets zat. |
Hoe is het nou mogelijk om niet klaar te komen bij de eerste keer. Juist dán sta je toch op springen?
|
Niet bijzonder, zomaar iemand, op vakantie, gebeurde voor ik het doorhad. Was er nog helemaal neit klaar voor geestelijk gezien. Maar het was ook geen vervelende ervaring ofzo.
|
Citaat:
|
De seks was super en daarna steeds voor herhaling vatbaar :)
|
Niet bijzonder, wel vriendin, best onverwacht, want toch best snel.. redelijk heftig, kwam veel te snel klaar(verhaal was over na paar x stoten).. en achteraf gezien ook helemaal geen leuk meisje:).. mja, de ervaring an sich was best leuk natuurlijk:)
|
Eerste poging met vriendje van paar maanden, vooral uit nieuwsgierigheid, deed fokking veel pijn dus verder zijn we niet gekomen. Vervolgens gewacht tot het volgende vriendje, bijna drie jaar later. Verliep heel wat soepeler en ik dacht dat het in de toekomst wel eens érg leuk zou kunnen worden.
|
Oudjaarsavond 2004 op 2005. Kon het jaar niet beter beginnen. Alles soepel, relaxt en lief. Nog steeds met dezelfde persoon een relatie wat erg goed is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tjah, pijnloos lief en verder niet veel bijzonders
|
Pijnlijk, maar met de goede persoon
|
Dronken en condoom gescheurd.
|
Was niet bijzonder. Was met mijn toenmalige vriendin, we hadden toen twee jaar iets ofzo. De seks die ik nu heb is in ieder geval stukken beter. (en met iemand anders) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
-condoom +door bed gezakt |
Citaat:
Alsof je er een trauma aan over hebt gehouden ofzo, tjeez |
Citaat:
|
niet zo heel boeiend, wel erg gevoelig. met mijn vriendje.
|
Citaat:
Alsof ie daarna maanden lang in de put zat omdat ie geneukt had ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
De eerste keer was niet verkeerd, ging zonder echte problemen. Alleen bestwel kort. |
Lekker en lang genoeg, ook voor haar. Eigenlijk totaal niet klungelig. Goed begin van mijn sexuele leven dus.
|
kut, zonder condoom, dronken, en hij viel bovenop me in slaap. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet klungelig.
Maar volgens mij was hij vergeten dat ik maagd was ;x. Dus toen ik t m even duidelijk maakte, was t alweer een stuk aangenamer. Na 1.5 maand met mn huidig vriendje. |
Citaat:
|
Ik was maagd en zij niet, het was super geweldig en nog steeds voor herhaling vatbaar :p
|
Citaat:
OT: "t was een spelletje, meer een variant op de vrijpartij die we al hadden. Veel te zenuwachtig :P |
moet nog komen
|
Viel best wel tegen. Geen pijn maar ook niet dat lekkere waar iedereen het over had.
|
Het was echt niet geweldig, het stelde eigenlijk niks voor.
Ik had hem wijsgemaakt dat ik allang geen maagd meer was (vraag niet waarom). Het deed geen pijn, het was niet lekker, ik was niet verliefd, hij kwam na twee keer stoten klaar. |
niet bijzonder, wel met een bijzonder persoon :) , pijnlijk :( (te zenuwachtig :D ) ...
|
Pijnlijk en daarom mislukt :( Ben daarom ietwat onzeker geworden, maar binnenkort krijg ik een herkansing :)
|
ik wil graag sex met mijn vriend, ik vind het alleen eng..
het zou mijn eerste keer zijn, hij weet dat..we hebben het hier over gehad, hij zegt dat ik er gewoon nog niet klaar voor ben, dat we er mee moeten wachten.. maar ik wil het zo graag.. ik vind het gewoon eng... weet iemand hoe ik hier mee om moet gaan:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je je later wat vertrouwder voelt bij hem dan zal het al makkelijker gaan. probeer net wat kitten zegt, eerst gewoona ndere dingen. |
Ik heb geen idee hoe de eerste keer was eigenlijk.
Het was mijn neerste vaste vriendin zeg maar, heb er toen 3 maanden iets mee gehad ofzo :p |
Ik heb nog niet gedaan. ben nog maagd :bloos: :bloos:
|
Niet pijnlijk en niet bloederig, het voelde alleen raar aan, niet perse lekker ofzo. En achteraf was ik zo fier als een gieter :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |