![]() |
Dusjcrub en Alicia Silverstone...
wou ff zeggen dat ik jullie top-mensjes vind!!
moest dr ff uit :) |
:eek: :eek:
woow!! tnx! hoezo dat? |
Jah ik weenie... jullie geven altijd van die goeie adviezen ensow :)
van die soort pep-talks :) en ook gewoon goeie tips ensow... krijg dr meestal wel beter gevoel van als jullie replyen!! gewoon lieve mensjes |
Citaat:
vink echt een groot compliment, dankje |
Ik kom hier ook welleens kijken (geldt ook voor andere fora) en ik vind ook dat Dusjcrib goede dingen post. :) Ze zegt waar ze voor staat, geeft adviezen, is helder en aardig.
Mn complimenten! :) |
*is ook fan* :cool:
Maar ik vrees dat hier een slotje komt :( |
Citaat:
|
*bloos*
dank je, dat vind ik héél lief :) :o Naja, tis niet zo dat ik veel van relaties weet, ik weet iig hoe het NIET moet.... :D :o Maarjah, ik doe m'n best. Net als Dusjcrib, die inderdaad goeie reply's geeft! (y) |
Citaat:
|
:D
toch fijn te weten dat je reacties gewaardeerd worden Alicia is forumbaas, en die heeft um nog nie gesloten duss... Maar.. ja *weet niet goed wat ze moet zeggen* *bloos* en, ja, Alicia geeft idd altijd goede reacties... |
Citaat:
|
Citaat:
Maaaaaarjah ;) |
Citaat:
hehe oeh, nu moek geen capsones gaan krijgen :D:P gheghe |
Citaat:
|
Citaat:
*luistert Oasis - All Around The World* |
ik ben vooral fan van alicia :) (y) (y)
|
zeker mee eens! Dusjcrib geeft echt goede reacties ja. Doe dat aub ook ff op me nieuwe topic. Dat heb ik nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
:o vooral van bepaalde personen. *noemt geen namen* .. *kijkt heel onschuldig in richting van ********* .. :o |
Okee, ik ga deze topic sluiten.... :(
Sowieso omdat het een mededeling was, al was het een leuke :) :o En vanwege het opkomende hoge chatgehalte (oa veroorzaakt door een jongen die een heel goed nummer luisterde (y) ;) :p) Verder weet ik wel wrom SuperS ineens fan is ;) :p En ik wil nog ff zeggen dat jullie L&R de laatste tijd erg gezellig maken :) (y) kuzzies, Alicia |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |