![]() |
Enquete: Spelcomputers
Hallo,
Ik heb voor school (het vak economie) een enquete gemaakt over spelcomputers Zouden jullie deze in willen vullen? http://enquetespelcomputers.freehostia.com/ Het zijn zes vragen! Alvast bedankt! |
Ingevuld,
maar wel beetje vreemd dat je wel meerdere computers aan kan vinken bij de vraag of je ze kent. Maar dan bij de volgende vraag, welke in je bezit zijn, dat je er maar eentje kan kiezen. Ik heb in de loop der jaren wel 'n berg aan spelcomputers binnen, en nu heb ik alleen mn Wii opgegeven, dat geeft natuurlijk niet een geheel getrouw beeld.. nja, succes verder(Y) |
Laat ONS wat weten over JOU spelcomputers!
-> jouw moet met een w. Nintendo Entertaining System -> het is entertainment En inderdaad het feit dat je maar van één spelcomputer mag zeggen dat je hem bezit, is raar. Ik heb er een 6, waarvan ik er drie zeer regelmatig gebruik. Wat vink ik dan aan? Ik ga maar voor de Wii, want die is het nieuwste. Hoewel ik m'n DS ook echt veel gebruik. |
mmh, ik heb mn 360 voor €200 minder gekocht dan jouw enquete aangeeft hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zeg nergens dat ik dat beweer of dat ik 'jou' echt een vreselijk walgelijke fout vind, dus maak je niet zo druk. Dat ik een enquete verbeter wil niet zeggen dat ikzelf perfect schrijf. |
Wat een rare enquete.
|
Ik, als nintendo groupie, spit op jouw enquete.
/spit |
Citaat:
En dan nog een ok... Ok, ik moet dus eerst verplicht 5 namen van spelcomputers invullen die ik goed ken. Daarna moet ik bij de 2de vraag dus invullen welke spelcomputers ik ken... Logisch, heel logisch. Dan wordt er dus aangenomen dat ik maar 1 spelcomputer in mijn bezit heb... Vooruit, het zou natuurlijk kunnen. Geweldige enquete! Ik hoop voor jou dat ze dat op jouw school ook zullen vinden |
Je hebt nu een Xbox 360, de huidige prijs hiervan is €599,-
Zou je een andere spelcomputer kopen als deze 20% duurder was? (dus €718.8,-) Ja, ik zou een andere spelcomputer kopen namelijk: (Super) Nintento Entertaining System ((S)NES) zo hoortie (y) |
Citaat:
Laat ONS wat weten over JOU spelcomputers! |
Citaat:
|
ben ik dan de enige die het wel een mooie enquête vind?
ik vind het er verzorgd en mooi uitzien volgens mij heeft er veel werk in gezeten goed werk anne:) (L) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |