![]() |
Boeken Media en Cultuur
Hoi,
Aangezien ik na slechts 2,5 maand ben gestopt met m'n studie media en cultuur aan de UvA wil ik de boeken verkopen. Ze verstoffen nu toch maar. Boeken zijn nog in uitstekende staat. Het gaat om de volgende boeken inclusief nieuwprijs: - Film Art: An Introduction: Bordwell & Thompson (57,99) - Film History: An Introduction: Bordwell & Thompson (€ 52,99) - Lessen van Hitchcock: In inleiding in mediatheorie: Patricia Pisters (€ 31,95) - The Television Genre Book: Glen Creeber (€ 26,99) - Inleiding televisiestudies: Hermes & Reesink (€ 30,00) - New Media: A Critical Introduction: Lister et al. (€ 34,99) - Cultural Theory and Popular Culture: Storey (€ 38,99) Nieuw bij elkaar 273,90 euro. Doe een acceptabel bod, en ze zijn van jou. Er valt over de prijs te praten, dus schroom niet om contact op te nemen :) Groeten! Yos |
paranoide gaat dat doen geloof ik?
|
Ja, klopt. En op zich wil ik ook best tweedehands boeken, maar om die te betalen moet ik eerst werken in de zomervakantie, dus nu heeft 'ie niet zo veel aan mij. ;) Maar als je ze over een maand of twee nog hebt, Yos, en je wil ze dan nog kwijt, dan mag je me er gerust eens op aanspreken.
+ aahhh wat gaaf, een boek gewijd aan Hitchcock <3 |
Verkoop je ze ook per stuk?
|
Liever niet, maar als jij bijvoorbeeld maar twee van alle boeken niet wilt valt er altijd wat te regelen :)
|
Citaat:
|
als je ze wel per stuk gaat doen dan wil ik HEEL graag film history van je overnemen.
|
*heeft interesse*
Ik heb je al gemaild! |
Nou, ik wil juist eerder 2 boeken wél en de rest niet.. maar ik begrijp dat je al de nodige kopers hebt?
|
Citaat:
Ik verkoop ze echter liever niet los.. |
Anyone? Ben terug van lange vakantie dus heb ze nog liggen...
|
Pb :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |