![]() |
[TH] kamer in Rotterdam
Rotterdam, Heer Gillisstraat (15 m2 - EUR 350)
Per 1 september ben ik op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Het betreft een zolderkamer met extra bergruimte (voor bijv. een kast) op de overloop. De huiskamer, keuken, wc/douche en balkon wordt alleen met mij gedeeld. Er wonen nog 3 andere studenten, maar met hun deel je alleen de voordeur. Internet is aanwezig tegen een meerprijs van 7,99 euro per maand. De woning is gelegen in de wijk Kralingen/Crooswijk. 5 minuutjes lopen naar de Kralingse Plas/ Bos en de metro Gerdesiaweg. Tram 7 stopt voor de deur (halte Vlietlaan). Supermarkt op loopafstand. De kamer is praktisch boven een turkse bakker/ groenteboer. |
Ik heb wel interesse :)
Heb je een kijkavond of iets dergelijks? |
he, das wel erg dicht bij mij in de buurt
|
Haha waar woon jij dan ?
Ik hou geen kijkavond trouwens. Moet even kijken hoe het met mijn oude huisgenoot zit. |
omgeving boezemsingel
|
Dat pleintje bij de bocht in de Vlietlaan waar de tramhalte ligt is inderdaad wel gezellig. Helaas wel een nogal hoog verlaagde / geblindeerde Mercedes-gehalte :D
|
haha is idd in de buurt! Ik ken ook nog niet zo veel hoor... woon er net
|
Ben je al bij Café De Klapdeur geweest :cool:
|
nah ben ik nog niet geweest ;) Ik ga meestal de stad in richting waterfront, plan c of rotown. En Boudewijn uiteraard :)
|
opzich wel geiintresseerd... wel wat duur maar klinkt goed
is er een wasmachine ( en droger) aanwezig? edit: mag er gerookt worden in de woonkamer of alleen slaapkamer? |
ik heb de kamer inmiddels al verhuurd, weet niet hoe ik mijn topic kan verwijderen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |