![]() |
Verplicht schoolexamen herkansen
Hallo, voor Wiskunde moet ik verplicht mijn schoolexamen herkansen omdat het te veel op de uitwerkingen van mijn buurman zou lijken. Mijn vraag: In hoeverre kan de leraar dit maken?
|
Tot dusverre dat jij geen klacht indient... ? Als je echt gespiekt hebt raad ik je wel aan om het gewoon te herkansen :)
|
er valt altijd aan te halen dat jullie samen geleerd hebben
|
Het lijkt me lastig om bij wiskunde veel van de berekingen bij je buurman/buurvrouw af te kijken. Als jullie dezelfde berekeningen hebben dan hebben jullie gewoon hetzelfde idee om het op te lossen of is het antwoord gewoon goed.
Ik zou dus als ze heel moeilijk doen het wel herkansen, maar die herkansing niet van het aantal herkansingen dat je per jaar mag doen of het aantal herkansingen dat je voor wiskunde mag doen. |
Als je niet gespiekt hebt, dan moet je gewoon blijven klagen dat hij maar moet aantonen dat je gespiekt hebt. En anders moet je maar o eerlijk zijn om gewoon je examen opnieuw te doen.
Desnoods zou je dergelijke dingen ook met een directeur ofzo kunnen bespreken. |
Ik zou me niet zo laten afblaffen door zo'n leraartje. Gewoon grote bek opzetten, hij/zij heeft immers totaal geen bewijs (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |