![]() |
Geïmproviseerde gitaar solo. [VIDEO]
Eyy dudes,
Check mn geimproviseerde gitaarsolovideo op youtube:) Ik zat wat te jammen met pentatonische en mineur ladders, en mn pa besloot het op te nemen. LINK: http://www.youtube.com/watch?v=yf0o_LVzvss Enjoy:) |
Enmij?
Ik vind dit vallen onder 'masturberen op een gitaar'. Ik kan het niet, maar prijs me gelukkig. |
Nice (y)
|
Vet!
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker gespeeld :cool: (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word er een beetje moe van.
|
Allemaal heel leuk en aardig. Vooral complimentjesvisserij. boy (15 YEARS OLD!!) plays guitar.
|
Citaat:
|
ehm tja, mijn neefje van 12 kan dit ook. misschien wel net wat beter, omdat het mijn neefje is.
|
Je speelt wel lekker snel, maar ik mis een melodielijn.
|
saai.
|
Knap maar saai idd :) En je kijkt nogal raar, dat is heel akelig :)
|
Wat kut.
|
BOEIEND niet
|
Gaaf, keep it up!
|
Goed, knap hoor. Techniek is er. Nu een interessante solo bouwen want dit was na 20 seconden echt teveel van hetzelfde en niet meer boeiend :o
|
Techniek is er, talent is er nu nog wat smaak er bij.
|
Ontzettend eentonig gepriegel, sorry.
|
Je bent motorisch goed, theoretisch ook (omdat je de toonladdes,mineur majeur pentatonisch blabla kent)
Ik weet niet wat die ladders inhouden, ik ken alleen de blues scale maar volgens mij zal daar meer muziek uit komen dan die video. |
Technisch zit je allemaal wel goed. Maar je zou het ook wat rustiger aan kunnen doen (less is more). Iets meer gevoel erin leggen met melodie, voorkomt het 'masturbatie-effect'.
Dat alles neemt niet weg dat het vermakelijk is om naar te kijken, al begint het redelijk snel al te vervelen. |
Prima gespeeld kerel, gewoon lekker raggen! En natuurlijk mag er wel wat meer verhaal, rust en structuur in, maar als ik me ff lekker laat gaan sta ik daar ook niet bij stil:-) Voor iedereen die zit te zeuren daarover, tis een soort candid-camera homevid he, geen voorbereide gecomponeerde clip!
|
dude! (y)
Citaat:
|
Dit soort gepiel hoor je ook altijd als je een lokale muziekwinkel binnen stapt. Maar dan gespeeld door een of andere pauper met een lange grijze paardenstaart.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |