![]() |
Wat is het raarste dat je ooit gegeten hebt?
Ts begint:
Kikkerbillen -> best lekker, alleen het is gepruts om ze van het botje af te krijgen :p escargots (slakken) -> enorm lekker :o krokodiltournedos -> lekker, smaakt naar kip :p |
Niet zo heel speciaal maar..
broodje Falafel (kikkererwten) > Kocht het ooit omdat het lekker rook en ik geen flauw idee wat het was... En koop het nu nog regelmatig omdat het lekker is :) |
Escargots denk ik ja, viel best mee. :o
|
Citaat:
|
Een Triviantkaartje.
|
Ogen en "wangen" van een zalm. M'n moeder haalt zalmkoppen bij de visboer en maakt daar lekkere soep van met tofu. <3
Slakken zijn ook wel lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
Ot: Ik eet geen dieren dus al die ''vreemde'' dingen vallen al af. Ik denk gefrituurde vlierbesbloesem, wat overigens heerlijk was. |
Gefrituurde krekel/meelworm met een chocoladelaagje. Was best lekker, maar delen van het exoskelet bleven achter mijn kiezen zitten. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kangaroebiefstuk
eet ik nooooit meer. Vertrouw ook mn moeder nooit meer, die vindt alles naar kip smaken (N) |
Varkenshersenen :o (was in Frankrijk en dacht dat ik iets heel anders besteld had, kwam er achteraf pas achter trouwens, gelukkig maar), Escargots vind ik lekker :)
|
Citaat:
|
Slakken (waarom noemt iedereen het hier escargots? we zijn toch niet in Frankrijk?!) vind ik echt heerlijk! Lekker mals vlees met een knoflook sausje (y)
Verder niet echt veel gekke dingen geloof ik :confused: |
Ik heb een paar keer een slak gegeten als mijn vader die in een restaurant had, maar ik vind ze niet zo spannend. En ik vind ze ook niet raar gezien het feit dat de helft van de mensen in dit topic het wel eens gegeten heeft ;)
Maar eigenlijk zou ik ook niets anders weten. |
Citaat:
|
(ook) Aligator- krokodillenvlees kangaroebiefstuk, slakken, en kikkerbillen. En inktvisinkt, maar dan gedronken(duh).
|
De grootste verrassing was toen ik ergens bestelde. Dat zou een soort van varkenshaasje moeten zijn, op een bepaalde manier in gietijzeren kommetjes klaargemaakt. Mijn Mandarijn was blijkbaar niet verfijnd genoeg om dat uit te leggen. Ik kreeg een - overigens voortreffelijk klaargemaakte - varkenspoot op mijn bord.
Ook ooit gerookte larven gegeten. Van die processierupsachtige dingen (c: Afschuwelijk. Kippenogen en kippentong vond ik trouwens ook maar raar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een narcis. Afradertje.
|
Citaat:
Verder eet ik best vaak vreemde dingen :P Ik heb nooit escargots op, maar kreukels eet ik wel graag, denk niet dat het erg veel verschilt.. Kreukels haal ik trouwens gewoon zelf bij de zee (y) |
Kangoeroebiefstuk (best lekker), koeientong (vreselijk lekker) en kikkerbillen, alhoewel ik die niet echt raar vind.
|
kalfswang :( BAAH, die kok: ja eigenlijk wist ik ook wel dat je dat niet zou eten... waarom zet je t dan op mn bord kreng :(
|
oh ik heb ooit kuikenborstfilet gegeten, we kregen het in een restaurant als aperitief. Kipfiletje van 0,3x1x2 cm.
|
kippenhart, niet te kauwen zo taai, plus het was vies.
en wilde hertenham, dat was zalig, heel erg mals. en eendeborstfilet maar dat is niet zo interessant. ik durf niet zo goed van die 'enge'dingen te eten :o |
Gordeldier
|
Oh als ik in het gras lig eet ik ook gras trouwens. Niet zoals een koe, ik pluk een grassprietje en pel de buitenste blaadjes eraf en eet het zachte witte stukje in het midden.
|
Kattenbrokjes. Zeep. Madeliefjes. Gras.
En qua 'gewoon' :p eten haas. Vond het niet lekker. |
Gefrituurde meelwormen. Goed te eten als je er lekkere saus bij hebt.
|
Wat is eigenlijk vreemd aan kangoeroebiefstuk?
|
Citaat:
|
Witchetty Grub, en at in Australie ook heel veel haai.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis alleen zo duur.. Is dat lekker kangaroebiefstuk?? |
Mwa het smaakt niet heel speciaal, wel ok.
|
Citaat:
Hoe kun je dan niet weten wat falafel is? |
hondenbrokken
|
Citaat:
koeienhersenen, stierenballen en gras |
geitenlongen
|
Ik vond paardenbiefstuk en slakken het raarst.
|
Citaat:
NU weet ik het wel, tijdje geleden niet ;) |
rauwe brandnetel (en weegbree, gras, postelein.. ehm... madeliefje en paardebloem en vast nog wel meer planten)
biologie flora excursie + een melige bui = "jezus, jij stopt ook echt alles in je mond wat we er voor houden":D |
boterhammen met ketchup :confused:
ik eet niet echt vreemde onbekende rare dingen oh, meelwormen ook een keertje trouwens |
ohja madeliefjes en viooltjes eet ik ook :o
|
kreeg ooit in Oostenrijk verse kreeft geserveert. erg vies!! daarna gewoon door naar McDonalds.
|
Citaat:
|
Citaat:
leuk detail; achteraf bleek dat er in dat gebied best veel vossen zaten, en als die over een plant heen pissen kan je via dat dus lintwormen krijgen whoops :) |
Zeeëgelpasta. (Dus gemalen zeeëgels.) En dat smaakt... naar zee. Zoutig. En vissig. Niet vies, niet lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |