![]() |
Herkansing aardrijkskunde
Hello all,
Ik vroeg me af: zijn er mensen die het examen aardrijkskunde gaan herkansen? Zo ja, wat voor cijfer had je nu en wat moet je bij het herexamen minstens halen? En is het een luxe-herkansing, of een noodzakelijke? |
ik heb vandaag iemand gesproken die niet is geslaagd vanwege aardrijkskunde op het vmbo. Met 0,2 punt te laag ging 't net niet... Ze had een 4,1 gehaald, maar moest een 4,3 hebben. Dus nu dinsdag herkansen. Gaat denk ik wel lukken :) .
|
ik ga aardrijkskunde herkansen. had een 4,6 en moest een 5,2 halen.
|
Zopje, ik moet ook een 5,2 halen! Had een 5,1. Heb jij al goed geleerd/geoefend? Succes in ieder geval!
|
ik heb er sinds donderdag ongeveer 30 uur aangezeten, dus ja heb het flink geleerd :o Net nog m'n eerste examen doorgekeken met de docent. HET MOET LUKKENNN!
|
Ik ook Zopje. Ik heb heel veel examens gemaakt en ook het centrale examen van 2007 met mijn docent doorgekeken. Ik ga zo nog even een paar begrippen doorkijken en dan vind ik het wel genoeg...
Ben jij ook zo zenuwachtig? Er hangt zoveel vanaf namelijk.. |
En, hoe ging het? Alsnog geslaagd denken jullie?
|
Ik had een paar domme fouten! damn..
Maar ik hoop wel dat ik alsnog geslaagd ben. Ik kwam voor mezelf uit op een 6,0. Met de vorige examens zat ik redelijk goed in de buurt, wat mijn schattingen betreft. Ik hoop deze keer ook! |
Citaat:
|
En, is hij nu officieel geslaagd?
|
Citaat:
|
Mooi!
|
Ik moest ook een herkansing, maar gelukkig ben ik geslaagd!!
ik hoop jullie ook!! en nu lekker feeste! |
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |