![]() |
Vliegeraars
Vliegeraars
de wind speelt met onze haren waren wij ooit vogelvrij zijn we nu nog maar een schemering - en het duurt niet lang voor de duister overvalt – ooit uit zandkorrels bestaan wredig met zoutig zeewater versmolten tot heimelijke jongensdromen we zien de zee niet eens vanaf het speelgoedkastje op zolder |
Up :) ik wil een reactie :o
|
Wie upt wordt overgeslagen! (ofzo)
Maar goed. Ik vind het allemaal te vertellend en niet echt verassend of nieuw. Bijvoorbeeld: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat laatste, wat ik zie als het kastje waar 'jullie' opstaan om uit het raam naar de zee te kijken vind ik dan wel weer leuk. (Dat bedoel je toch, right?) Ik hoop dat je er iets aan hebt? :) |
Kan me grotendeels bij Ekleor aansluiten. De melancholie die je probeert op te roepen is niet sterk genoeg. Je gebruikt wel een mooi beeld op het einde.
|
nerwen elensar en Ekleor; bedankt voor jullie reactie.
ik moet jullie allebei gelijk geven, ik vond het zelf al niet echt goed, maar dacht: misschien kan ik het nog aanpassen. Ik denk niet dat ik dat doe, maar dat ik dit maar weggooi. Volgens mij is er ook niks meer van te maken. xxx |
Citaat:
Poëzie is een uitdaging, niet iets waar je zomaar mee kan stoppen. Je leert juist door te verbeteren, niet door weg te gooien. Oefening baart kunst, maar je kan niet oefenen als je alles weg gooit. Ik zou zeggen; give it a try. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |