![]() |
vakantie baantje
Hey allemaal,
ik had ff een vraag...Ik ben net geslaagd voor de havo en wil graag deze vakantie gaan werken. Niet alleen om geld te verdienen maar ook om zelfverzekerder te worden enz (sociale vaardigheden opdoen). Ik heb vorig jaar in een bejaardentehuis (ik vind t zo'n lullige naam) gewerkt, maar heb gemerkt dat ik daar in de buitenwereld niet echt zelfverzekerder van werd. Ik wil wel graag werken, maar k weet echt niet waar ik moet beginnen...t schijnt handig te zijn om je in te schrijven bij een uitzendbureau. Iemand tips of advies??? |
Als je sociale vaardigheden wilt oefenen is de horeca misschien wel wat?
|
Sowieso zou ik me dan inschrijven bij alle uitzendbureaus, als je een vakantiebaantje wilt. En dan geven zij wel aan wat ze hebben, dan kun jij kijken of je dat wilt of niet.
Iig zou ik aangeven dat je wel met mensen wilt werken en liefst niet op kantoor, want dan werkt het nog niet voor die 'sociale vaardigheden'. |
Als het je echt om de sociale vaardigheden gaat, en niet zozeer om het geld, zou je ook nog kunnen overwegen om naar vrijwilligerswerk te gaan kijken waarbij je sociale vaardigheden op kunt doen; eventueel doe je een paar uur vrijwilligerswerk en voor de rest van de tijd een ander baantje via bijvoorbeeld het uitzendbureau zodat je toch nog wat bijverdient.
|
je hoeft niet naar een uitzend bureau nu
want overal word personeel gezocht en dan moet je in een winkel gaan werken (liefst geen supermarkt) of als je dat hebt in een zwembad ofzo dan moet je wel zorgen dat mensen naar je gaan luisteren |
Ga de horeca dan in.
Maar om een bijbaantje te zoeken om zelfverzekerder te worden. :confused: |
Zorg is idd meer iets waar je veel dankbaarheid voor krijgt, maar zelfverzekerder wordt je mss in een winkel daar moet je immers veel mensen te woord staan. Of Callcenter, al je belangst hebt. Of horeca oid.
|
Horeca absoluut niet. Je komt dan misschien wel veel in contact met mensen, maar in het hoogseizoen is er ook sprake van veel stress en bijgevolg veel gezeik; dit stimuleert niet echt je zelfverzekerdheid.
|
Of juist wel..
Als je daar in sommige situaties goed mee om weet te gaan. |
Citaat:
|
Hey,
bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik gewoon maar is wat ga proberen |
up hem ff lol.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |