![]() |
Oceansize
nieuw nummer op hun myspace.
http://www.myspace.com/oceansizeuk klinkt weer zeer plezant, ben benieuwd naar het nieuwe album! the only important bits to bear in mind are: this is from our forthcoming album, FRAMES, which will be out in september AND the track is called unfamiliar, and it's a brutally edited version because radio and tv don't play songs longer than 4 and a half minutes. in fact, radio and tv tend not to play any songs by us anyway. whatever. somehow we've managed to shave a full 2 minutes off this song. so if, at any point, you hear it and think, 'wow, they should have totally extended that section!!!', we probably did. cos we fucking KNOW our shit. right. as you were. |
JA
JA JA JA Dadelijk even luisteren. Ze moeten weer gaan touren. |
Prettig (y)
|
Klinkt vet.. Maar ik was toch niet zo gecharmeerd van dat vorige album eerlijk gezegd. Stonden een paar leuke dingetjes op maar niet veel. Alles daarvoor daarentegen (y)
|
en een nieuw label...
ben benieuwd naar het album. de dingen die ik heb gehoord zijn top tot nu toe. |
Klinkt goed, ze hebben het weer gedaan.
Ik moet die lui toch echt een keer zien, weet iemand of ze live een beetje goed zijn >? |
Citaat:
|
Citaat:
massive bereavement live is toch ff gaaf. |
ik vond hun vorige album toch ook wel heel erg goed en vind dit nummer ook gaaf(y)
|
Omdat het lijkt op dingen die ik wel leuk vind, zou je zeggen dat ik het leuk moeten vinden, maar ik vind het niet leuk. Internet, wat nu?!
|
Citaat:
|
ach man doe niet zo elitair, zo werkt dat nou eenmaal. maakt ze niet gelijk 'sell outs' hoor.
|
Citaat:
Ik heb ook die demo's op m'n pc staan van het nieuwe album, diegene die ook op de myspace staan. Toch ook sterke nummers. Ben benieuwd naar het album, die vorige luister ik nl. nooit meer. Effloresce blijft toch het beste. |
Citaat:
|
Idd.
|
ze doen er ook niet stoer grappig over. met die blogpost bereiken ze fans die al zwaar bekend zijn met hun muziek en die dus ook niet persé zitten te wachten op hapklare brokken van 3 minuten.
met die edit probeer je mensen te bereiken die je muziek nog niet echt kennen, via kanalen die nou eenmaal geen nummers van 6 minuten uitzenden. big deal. |
Lul niet zo, want dat doen ze wel degelijk:
Citaat:
|
Lul niet zo, want:
Citaat:
|
Citaat:
dat ja. |
Citaat:
|
ik ben het met de limbo's eens. super waardeloze actie om nummers in te gaan korten om airplay te krijgen
|
Citaat:
christ, vaak genoeg posten bands 30 seconden samples van aankomendene releases, vind ik dit een stuk fijner hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand nog geďnteresseerd zou zijn in hun debuut "Effloresce" dan moet je me maar een PM sturen. Doet me niets.
|
Citaat:
|
13 november in de melkweg, voorprogramma is Hopesfall
|
album is gelekt trouwens.
|
ja en hij klinkt goed...
Alleen vervelend dat ik 13-11 in engeland zit. mss moet ik maar naar Doornroosje gaan op 09-11 |
Citaat:
|
en in Vera 21-10
EDIT: Frames is trouwens een supermooie plaat. Bizar. |
Haha, sjongejonge, lekker de dag voor Dillinger en ook in de melkweg. :D
|
zal wel weer gaaf zijn, alleen ik kan er net zo moeilijk in komen als everyone into postion. Dus ik moet er weer de tijd voor nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja
dan ben ik er bij in Ekko. dag erop vertrek ik richting UK... past precies :) |
ik denk dat ik naar de Ekko show ga, voor mijn gevoel zijn shows in de Ekko altijd beter dan ergens anders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |