![]() |
Tot Morgen
Mijn buik doet pijn
en ook mijn hoofd Wat moet ik nu beginnen ik mis je en ik kan er niets aan doen Alles wat ik doe ik denk aan jou Er is niets erger dan dat want ik sta in de sneeuw IJskoud en bijna bevroren Zielsalleen met niemand die me ziet Zelfs niet jij, degene die me altijd begrijpt die er altijd voor me was Inderdaad, was... Het doet me pijn, weet je dat? Je moest eens weten, hoeveel ik je mis En wat ik wel niet doe om niet aan je te denken Het kost me moeite, vooral als ik je zie en al helemaal als ik jullie zie Het vermoord me zowat, ik kan niet praten Ik kan niet eten, slapen ik kan helemaal niks Het lijkt alsof ik verlamd ben Maar telkens als we een 'gesprek' hebben lijkt alles voorbij, ook al hoor ik je stem niet Ik weet dat je me geruststelt ook al laten je woorden het niet zien En als je dan zegt dat je moet gaan, stort mijn wereld weer in, totdat je 2 hele kleine woordjes zegt Die geven me hoop, ik spreek je weer Misschien ga ik je zelfs zien of was dat maar een droom Nee, 2 kleine woordjes nemen alles weg, alle pijn en alle zorgen Ja verzekerd die 2 kleine woordjes betekenen nu ontzettend veel Elke dag wil ik ze wel horen, maar dat gaat niet Maar voor nu, zeg jij Tot Morgen... |
Wel mooi, maar nie echt een gedicht omdat dr niet echt een ritme of iets dergelijks in zit.. het is meer een soort, tekstje, betoogje.. kweetniet, is vast wel een woord voor..
maar mooi einde ook :) |
Citaat:
|
Bedankt voor de reply's
het is trouwens niet echt een gedicht in de zin van: het rijmt en heeft een ritme het is meer een gedicht van: ik vertel je wat, ik moet het kwijt dus... nou goed uhm k ben blij dat er toch nog wat mensen reageren op zoiets :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |