![]() |
Schele meisjes zijn sexy
Ik heb een obsessie voor meisjes die scheel gaan kijken. Ik vind het erg sexy als een meisje scheel voor me gaat kijken. Is het raar of zijn er nog meer mensen die dit sexy vinden of wel begrijpen wat er sexy aan is??? Wil ook graag weten wat meisjes van mn fetish vinden:D
http://i138.photobucket.com/albums/q...i/caiti119.jpg |
ik ben het met je eens :)
Vind het ook supersexiej :) |
wtf.
jullie zijn raar. Kusje, Hitz0r. |
Het is raar.
|
Scheel vind ik lelijk.
Maar als meisjes loenzen vind ik dat iets hebben. |
ja dan ziet ze niet hoe klein mn pik is
|
Freak.
|
:')
|
|
Nou ik krijg hem daar niet van omhoog hoor.
|
Citaat:
|
hoe lang moet ze van je scheel kijken om het geil te laten worden?
|
Citaat:
|
Misschien verhoogt het het 'hentai-effect' voor je? Houd je ook van hentai? :P
|
Rare avond dit
|
raar topic dit
|
Ik ken een meisje dat haar linkeroog niet naar links kan bewegen. Dus als ze heel even naar links kijkt doet ze dat alleen met haar rechteroog (als ze langdurig naar links kijkt draait ze haar hoofd gewoon, anders ziet ze dubbel). En dat staat haar wel leuk eigenlijk. Maar ik vind het niet sexy.
|
wat is een hantai effect. Als ik vraag of een meisje scheel voor me wil gaan kijken doet ze het meestal. Ik vind het er gewoon schattig, sexy en apart uitzien. Ik vind het zeker sexy als een meisje zich een beetje schaamt om scheel voor me te gaan kijken maar het toch doet om me een plezier te doen :D
|
Als voor elke serieuze post 10 onzinreacties terugkomen is opruimen onbegonnen werk. Jammer, blijkbaar vindt de gemiddelde gebruiker allleen topics van hoe was jouw eerste keer acceptabel. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |