![]() |
Dik Blauw Bobbeltje onder eikel.
hoi ik heb een blauw bobbeltje achter mijn voorhuid( soort ader )
als ik mn eikel ontbloot is er bij het midden van eikelrand altijd een blauw bobbeltje dat uitsteekt van adertje ofzo. kan het echt geen kwaad en is het een ader?(serieus plz):(. |
Lijkt me normaal; er zitten bij zoveel mannen duidelijk zichtbare (blauwe) aderen die te voorschijn springen als je de voorhuid naar achter rolt.
|
kk:) maar bij mij licht het in het midden maar als ik goed nadenkt is het wrschijnlijk ader...
maar tog ziede nie altijd en benk soms echt ongerust om:( is beetje gevoelig alsk aankom ma nie alsk trek ofzo dat pijn doet. nog vraagje als ik mijn voorhuid kan trekken tot ongeveer half van mijn penis(slappe toestand) ben ik dan zeker dat mijn toompje niet te kort is? |
zou jij je geen zorgen maken ja
|
Citaat:
En Mephisto, heb jij een waarschuwing gehad? |
ik ben bang van naar de dokter te gaan en lijk mij gewoon onnodig dus zou liefst de serieuste antwoorden krijgen hier.
|
Een dokter kan toch echt beter advies geven dan een paar pubers/adolescenten die de 'kwaal' niet eens echt kunnen zien.
|
ma ik durf niet punt uit:( wat denk jij ervan dat gewoon adertje is?
|
Het is een adertje.
en als het dat niet is, dan moet je wachten met naar de dokter gaan tot je snikkel eraf valt |
ik heb et al altijd dus het zal een adertje zijn:) juist?
|
Altijd al of sinds het begin van de puberteit? Nouja maakt niet uit, het klinkt als een gezwollen adertje. Wordt het zichtbaarder als je een erectie hebt? En als je er zachtjes met je duim op drukt, doet dat pijn? Voelt het zacht aan of hard?
|
is al altijd geweest en is ook zichtbaar als erectie heb.
als ik zachtjes op druk doet het geen zeer maar is gwn lichtjes gevoelig. zo wat grote van slag ader bij pols.maar niet echt opgezwollen. en het is zacht. |
Klinkt nog steeds als een adertje :)
|
Kutposts verwijderd.
|
Dit hoort toch op Lichaam & Gezondheid? :confused:
|
Citaat:
|
tog maar geen dokter:p no need:p
|
Het lijkt mij een adertje, maar ja dat kunnen wij niet echt zeker weten. Waarom ben je dan zo bang voor de dokter, ik zou banger zijn voor de gevolgen als het misschien geen adertje is. Een dokter ziet wel vaker een piemel hoor. Groot, klein, dik dun, hij heeft ze vast allemaal gezien dus die staat echt nergens meer om te kijken hoor.
Ik raad je sterk om gewoon even langs de dokter te gaan zodat je het 100% zeker weet, je zou namelijk spijt kunnen krijgen als je niet gaat. P.S: Zou je misschien iets normaler Nederlands kunnen typen want ik vind het erg moeilijk leesbaar/begrijpbaar al zeg ik het zelf. Vaag woord gebruik en vage zinbouw. |
Kerel laat je niets wijsmaken hier he, dat is een ader. Zelfs in je penis loopt er bloed (al maar goed ook :D ). Iedereen heeft dat, ik ook, nergens zorgen over maken, is perfect inorde.
Als je je voorhuid zonder enige pijn of hindernis volledig naar achter kan schuiven zal je toompje heus niet te kort zijn. Dus hier is ook alles in orde. (y) houwe zo. |
Citaat:
[/dufheid] |
Is idd ader anders zou ik er al lang last van hebben gehad.
En hinderen ofzo doet het ook niet dus goed:). |
heb jij dan ook zo ader?
|
"Willen jullie alsjeblieft bevestigen dat ik niks ernstigs heb zonder dat jullie het kunnen zien? Je kunt toch wel zonder iets te zien zeggen wat het is? Wil je alsjeblieft zeggen dat ik niet naar de dokter hoef en dat alles normaal is?"
Sorry, zo kom je op me over. Ik zie daar echt het nut niet van in. Hoe kunnen wij van een afstand nou weten wat jij op je penis hebt zitten en of dat een ader is of niet? Je weet nu dat het er blijkbaar op lijkt, k? Als je het niet vertrouwt gewoon huisarts. |
ik wil gewoon gerust gesteld zijn dat ik nix heb.
en wil niet naar de dokter gaan. ik ben nu gerustgesteld (nie door u). |
Citaat:
|
aders zitte nie altijd op zelfde plaats.
en miss edde gij wel probleem!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :p |
Citaat:
ts waarom vind je de dokter zo eng dan? |
ben gwn beschaamd type :bloos:
|
Citaat:
|
hy·po·chon·drie (de ~ (v.))
1 ziekelijke neiging om voortdurend ten onrechte te denken dat men allerlei ziektes heeft |
ben gewoon ongerust maar nu niet meer kan er geen slot op deze thread?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik herhaal het maar gewoon; zichtbare adertjes zijn heel normaal. Maak je niet druk :)
|
ty:)
|
mag ier slot op dat thread over is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |