![]() |
ik probeer dus een shoutcast gebeuren op te zetten zodat ik een paar mensen kunnen meeluisteren naar mijn muziek zonder het te downloaden enzo
alles gaat wel goed d8 ik maar uiteindelijk heb ik nix bij de troubleshooting stond mijn probleem beschreven: Citaat:
nu is mijn vraag: wat is nou precies een probleem? is chello een bitch? ik zit wel met een lan en ik heb het in eerste instantie op client geprobeerd en daarna op de host, firewall ook al uitgezet maar het geeft allemaal dezelfde error dus vroeg me af of chello de oorzaak is en of dit tijdelijk is of niet oja en gewoon binnen de lan werkt het allemaal wel alleen dus als iemand van inet wil connecten niet |
Ik heb het ook geprobeerd en het is lastig...een vriend van me schrijft er een artikel over voor in een pc blad, het is in ieder geval niet echt gebruiksvriendelijk, maar je moeder in ieder geval voor zorgen dat je firewall uitstaat en dat je niet achter een server zit.
|
Ik heb het gewoon in 1x aan de gang, de Shoutcast server draait op mijn router, en de DSP plugin op mijn workstation.
Ff poorten mappen, wachtwoord instellen in die .ini file, in de DSP plugin het IP adres ingeven, bitrate etc. instellen, en op connect drukken. |
Klopt, was bij mij ook gelukt, maar als je me of xp hebt dan staat er automatisch een firewall ingesteld en dan word het je wel ineens erg moeilijk gemaakt!!
|
Citaat:
ik heb xp, en idd nu je het zegt daar zit auto van die NATdevices en/of firewall op toch? |
ja, klopt...die moet je uitzetten, dan de server opnieuw starten en dan weer op connect drukken in winamp.
Succes!! |
nah wat is dat nou voor een onzin
waarom die topictitel veranderen? :confused: lol nouja boeie |
Hahahaha, als jou probleem maar word opgelost tog!! :D
|
Citaat:
|
Ach, die mensen moeten er ook zijn!!
|
Citaat:
ik zat eerst alleen met blackice te klooien, nooi aan gedacht dat xp ook een firewall had :D dat was het dus (y) thx :) |
http://home.**********.nl/files/FAQs...als/Shoutcast_[nl]_-_by_Cryptic_Winterstorm.txt
Plaatjes doen het alleen niet :D:D |
Citaat:
Warning: Unable to access include/files/text_files in /home/endoria/**********/www/home/include/files.inc.php on line 39 :p |
anyway
yp.shoutcast.com check de Bennie Station :D als je geinteresseerd bent in hardhouse/style/core ik draai momenteel Thunderdome2002 cd1 op 160kbps :) max 2 users :) dus wees er snel bij! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
ik d8, khou m extreem laag misschien is er dan nog een kansje... nou ja bij 1 user geen prob iig (khad bij mn broertje geprobeerd (al is dat wel op dezelfde lan, maar dat moet niet uitmaken d8 ik want het gaat tenslotte via inet weer terug de lan in of is dat fout?)) |
Citaat:
http://home.**********.nl/files/FAQs_&_Tutorials en dan naar shoutcast gaan |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb nu iemand via inet bij 80kbps hapert ie niet bij hoger wel, vet matig en das nog maar 1 user wat een crap dat chello, ik wist wel dat de upload shit was maar zo erg had ik ook niet verw8 :@ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |