![]() |
voeg mij toe meiden
rider-r6@hotmail.com liefst meiden die cam hebben tot 2l jaar
|
:nono:
|
Maar we willen niet :(
|
Het klinkt alsof je spannende dingen van plan bent.
|
Goh, 1 topic is ook wel genoeg hoor.
|
2 jaar klinkt wel acceptabel. Waar staat die L voor?
|
2 liter
|
Aah ik wil zo graag met je cammen, maar ja, te oud :(
|
Klik hier om de volledige geschiedenis weer te geven van alle gesprekken die je met deze contactpersoon hebt gevoerd.
Arpeggio zegt: hoe heet je? Arpeggio zegt: ogenblikje rider zegt: jacco Arpeggio zegt: even aansluiten Arpeggio zegt: zet je cam aan Arpeggio zegt: ik zet die van mij aan rider zegt: ok rider zegt: wacht op ke rider zegt: je Arpeggio zegt: ogenblikje Je hebt rider uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging annuleren (Alt+Q). Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd. Arpeggio zegt: zet die van jou maar eerst aan haha rider zegt: ? Arpeggio zegt: ik wacht Arpeggio zegt: ..... rider zegt: heb er geen Arpeggio zegt: niet? rider zegt: nee sorry wil je zien? Arpeggio zegt: ja rider zegt: wil je zien Arpeggio zegt: ach, laat maar Arpeggio zegt: ik ben sowieso een gast Arpeggio zegt: ik had je kop wel even willen zien wanneer je mijn mooie gezichtje zag Arpeggio zegt: ik had mijn haar speciaal in een staart gedaan Arpeggio zegt: gvd rider zegt: block je dan rider zegt: als je niets laat zien Arpeggio zegt: mijn devies: gewoon zelf een camn kopen, anders willen mensen niet met je cammen rider zegt: echt wel Arpeggio zegt: val je op mannen? rider zegt: ze gaan echy Arpeggio zegt: ik niet Arpeggio zegt: ik val op vrouwen Arpeggio zegt: nieuw devies: spring vanavond nog op die r6 van je en laat die koppeling flink schieten wanneer je een bocht uitkomt. zodat je jezelf lekker tegen een boom parkeert |
Saai.
|
(en toen was hij offline, that is)
|
Dit moet op Contact Gezocht, maar dat had je inmiddels ook al gevonden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |