![]() |
Mijn gedichten! wat vind je ervan?
Mother
Mother, I loved you You were like a friend you were always happy untill you,ve come at your end. we were like hand and glove two of a kind you have to know you are always on my mmind You left us I ll still miss you every day you never come back you are away (engels zou wel niet helemaal kloppen :( ) ZOnder jou Je stond overal voor open maar je werd ernstig ziek toch bleef je hopen volgens jou zou het wel weer goed komen maar dat mocht niet baten zelfs niet in mijn dromen je was moedig je was sterk je wou er het beste van maken je hield van je familie en je werk Je hield van mens en dier Gaf ze veel liefde en vooral een hoop plezier In ons huis werd het kil Nergens meer een grappenmaker het was er stil je had veel pijn misschien is het maar beter zo Maar ik had graag langer bij je willen zijn Jij jij was een deel van mij Jij gaf me de liefde die ik nodig had om te leven, er uit te halen wat erin zat Jij vertrok , waarom nou jij? Ik had nog langer plezier willen hebben met jou aan mijn zij jij liet me in de steek ik voelde me alleen ik vroeg me af: waar ga je heen?.. Dit ijn de eerste gedichten diek ooit heb geschreven...ik vraag me af wat jullie dervan vinden... zet je dat effuh hier neer? |
zijn ze dan echt zo lelijk dat niemand erop wil reagere :(
|
:( Herkenbaar die gedichtjes :(
|
Citaat:
|
ik vind ze niet slecht, maar je kan het verbeteren
vind vooral het onderwerp goed, tenminste als het waar gebeurt is knap dat je erover schrijft. |
indrukwekkende gedichten..
af en toe komt de rijm beetje over als echt gezocht, een zin aangepast zodat het rijmt zeg maar.. en dat vind ik altijd een beetje jammer persoonlijk.. Maar voor eerste gedichten vind ik ze toch ook wel erg goed.. ga door met schrijven!! Dan worden ze vast steeds beter |
bedankt voor de reacties...aan welk van de gedichten moet het meest veranderd worden dan? en aan welke het minst?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |