![]() |
Dell pc
Ik ben op zoek naar een nieuwe pc, en kwam de volgende tegen bij Dell:
- AMD® Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4400+ - 2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] - 250 GB Serial ATA harde schijf (7.200 rpm)met 8MB DataBurst™-cache - Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands - Microsoft® Works 8.0 - Nederlands - 16x DVD+/-RW-station - 256 MB ATI® Radeon® X1300 Pro PCI Express grafische kaart - Dell™ Entry QuietKey USB-toetsenbord - VS Int. (QWERTY) - Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart Dit voor de totale prijs van €549 incl. verzendkosten. Ik wil het ding voornamelijk voor huishoudelijke zaken gebruiken. Games speel ik voornamelijk op mijn consoles, maar ik wil in ieder geval wel graag C&C 3 en vooral Starcraft 2 kunnen spelen. De vraag die rest is natuurlijk of dit een beetje adequaat apparaat is :) Ik vermoed dat de videokaart wel iets beter zou kunnen, al wil ik geen veeleisende shooters ofzo gaan spelen. Enkel de bovengenoemde games. BVD! |
de videokaart zou inderdaad iets beter kunnen.. moet je misschien dell even bellen of dat niet kan worden geregeld;) verder is het inderdaad redelijk geprijsd.. waarschijnlijk kom je met zelf samenstellen trouwens wel een paar tientjes goedkoper uit..
(zo nodig kan een videokaart altijd nog worden geüpgrade) |
Wat die AMD Dual Core betreft: wat is daar eigenlijk het verschil tussen de normale versie en de Live-Technologie versie? Welke kun je beter nemen?
En wat geldt tegenwoordig eigenlijk als beter: AMD Dual Core of Intel Dual Core? Thanks a bunch. :cool: (y) |
Citaat:
Zowel AMD als Intel hebben goede dual cores.. AMD heeft haar prijzen zo verlaagd dat ze op het vlak van prijs/performance ongeveer op gelijke hoogte liggen. Het verschil maakt niet alleen de cpu, maar ook de keuze van moederbord/chipset. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |