![]() |
systeemherstel doet het niet
nou titel spreekt voor zich..weet iemand raad?
|
-> sm
Wat scheelt eraan? En als alles weer werkt, maak je gewoon een nieuwe herstellingspunt aan. |
Als hij kapot is, tune up utilities downloaden. Via dat programma kan je er ook aan, en nog veel meer ook.
|
"doet het niet"
Wil het niet opstarten? Krijg je geen foutmelding? Stuitert het venstertje door je beeldscherm? ffs, maak eens betere topics aan. |
Ik weet niet of je bedoeld dat Systeemherstel een bepaald herstelpunt niet kan herstellen. In dat geval zou ik niet weten wat je daar aan zou kunnen doen. Ja, een ander systeemherstelpunt kiezen, als je dat hebt tenminste.
|
Ik heb zelf ook meermaals systeemherstel proberen uit te voeren, maar om de een of andere reden werkt dat nooit bij mij, hehe.
|
gebruik dan ook geen xp .... wat een vervelend os is dat !
misschien lukt het wel in safe mode... |
Citaat:
|
Zo, vor een dertigjarige heb je echt een schitterende onderbouwing voor je statement! I'm impressed!
---------------------------------------------------------------------- Ik heb gemerkt dat xp de controle heeft en niet de gebruiker. Je kan boot.ini niet eens veranderen !!! Er zijn meer beperkingen in vergelijking met w98; de nt-structuur van w2k bevalt me nog het best. Systeemherstel doet het vaak niet om meerdere redenen. Je kan beter een back-up maken via script of ghost. Niet slecht voor zo'n ouwe, toch ?! :) |
Offtopic:
Citaat:
(Het is helaas geen linux-distributie. ) Citaat:
Citaat:
Vind het zelfs erg slim van ms dat standaard systeemherstel geactiveerd hebben. Citaat:
Een msca/msce opfris-cursusje dan maar? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
b*tchfight! :rolleyes:
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Shems schreef op 24-06-2007 @ 14:47 : Je kan boot.ini niet eens veranderen !!! -------------------------------------------------------------------------------- Msconfig (of notepad)? Notepad .... na restart gaf het wel de optie cmd-console. Na een volgende restart niet meer en de tekst bleek verdwenen te zijn uit boot.ini. Het is een tijd geleden maar ik dacht dat ik het ook via msconfig had geprobeerd en via de admin account. Viel me omdat het dus wel lukte met w2kprosp2 en niet xp-home-sp? . |
Moeilijk he, die 'quote' knop?
|
Booooo! Weg met XP! Boooo! Nutteloos! Booo! :rolleyes:
Bedenkt wel even dat de 'gemiddelde' gebruiker het ook niet echt nodig heeft om z'n boot.ini aan te passen, dus laat dat geflame richting XP maar achterwege. En nee, XP is uiteraard ook niet 'perfect'. |
waarom heb jij 2 topics over tzelfde onderwerp?
|
De andere topic is al opgelost, vandaar. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |