![]() |
Tweede, derde, vierde keer duren erg lang?
Meiden,
Kort vraagje... soms heb ik gewoon zin om klaar te komen zonder meer, en dan ga ik er gewoon zo snel mogelijk voor. Mits wat inspanning lukt het me tegenwoordig om binnen de minuut ofzo een orgasme te krijgen. De keren erna, ook al is er best wel een halfuurtje tussen ofzow, duurt het alsmaar langer. Bij de vier de of vijfde keer ben ik echt als een wilde gek gedurende een minuut of tien bezig, met totale uitputting van de vingerspieren tot gevolg :) Het lijkt wel of de boel alsmaar minder gevoelig wordt en meer directe en harde stimulatie nodig heeft. Hebben jullie dit ook? Het nog willen, maar niet meer kunnen gevoel? |
Eerste, tweede en derde keren gaan bij mij even snel (stimulatie moet wel harder), vierde en vijfde keren duren langer maar niet langer dan 5 minuten ofzo, die tijd steek ik er niet meer in :D Maar het is bij mij ook wel zo dat ik harder moet stimuleren omdat het ongevoeliger wordt.
|
Dat is vrij normaal, denk ik. Als je gewoon "onbeperkt" orgasmes zou kunnen hebben, zouden veel vrouwen de hele dag liggen vingeren, en wie moet er dan de afwas doen?
|
:D
Hebben (de meeste) mannen ook. |
Eerste keer op een avond kom ik ook sneller klaar dan de 2e.
|
Citaat:
|
Heb ik weinig last van gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, het wordt of te gevoelig, of te ongevoelig (soms heb ik het gevoel dat het ongevoelig wordt om jezelf te beschermen tegen de overgevoeligheid maar dat is verder alleen maar gebaseerd op mijn gedachtenkronkels) dus dan duurt het langer. Vooral vanaf de derde keer. Maar meestal ga ik niet voor een derde keer.. ik blijf bezig zeg :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |