![]() |
Logo laten sticken
Een paar vrienden van me hebben een fantastisch leuke psychobillyband. Nu laten zij eerdaags een stel shirts drukken.
Voor de band en aanhang willen we eigenlijk het logo op jassen laten sticken. Ik weet dat het berekenen van hoe er gesticked moet worden een euro of 90 kost. Nu vroeg ik me af met wat voor een programma dat over het algemeen gebeurd. Heeft iemand enig idee? 90 euro uitsparen is natuurlijk altijd leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:mad:
:s :confused: :( |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic zeg!
En met sticken bedoel je plakken? Of strijken? Of erop naaien/borduren? (stikken = in België naaien, dus dit klinkt wel verwarrend). |
Ik wil een logo machinaal op jassen laten sticken.
|
ik heb ooit eens heel nerdie ' 1335 = 1337' op een pet laten sticken in tsjechie, dat was 15 euro ofzo. maar geen idee met wat voor prog ze dat deden, leek haast wel autocad hahaha.
|
Standaard tekst heb ik ook wel eens op een jas laten sticken. Dat is niet zo bijzonder.
Het gaat in dit geval dus om een logo waarvan elke borduurbeweging moet worden berekend. |
oh maar ze deden daar ook logo's. kon je op stickie meenemen ofzo. 't was allemaal tsjechisch dus ik snapte het niet maar 't was iig niet alleen standaarddinges. maarja, niet dat je hier wat aan hebt want het is in tsjechie.
hey en waarom anders geen breimachine?:D mijn omi maakte daar heel mooie harley davidsontruien mee. en pennytruien:) |
[flauw]
moet je even aan cornel vragen? [/flauw] |
Citaat:
Die 90 euro zijn de instelkosten/het berekenen hoeveel steken er nodig zijn? Dat vind ik een beetje bizar veel. Ik zal morgen eens in mijn prijslijsten kijken wat onze borduurders rekenen. |
Ik zie overal andere prijzen: 90, 60, 30, etc.
Roep maar eens hoe duur het bij 'jullie' (?) is. Anders doe ik mijn zaken daar wel. :p |
Citaat:
|
ik zou zeggen zoek iemand met een borduurmachine, spaart een hoop geld uit.
Tis alleen rendabel om het bij een bedrijf te laten doen als je grote partijen laat stikken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |