![]() |
Parelketting ? Ontgoocheling
Ontgoocheld toen ik de inhoud las van het gesloten topic 'parelketting'. Ik dacht aan de parelkettingen die anaal worden gebruikt ...
Vraag is hebben jullie dit al gebruikt en hoe opwindend vinden jullie het? Is het meer opwindend bij het insteken of bij het langzaam uitschuiven ? |
Gut daar vraag je wat, ik vind dat beide ervaringen eigenlijk totaal niet te vergelijken zijn. Je poneert hier wel een interessante vraag zeg!
:D |
1. Het topic is verplaatst.
2. Ik begrijp je ontgoocheling niet. 3. Ik gebruik dat soort dingen niet, ik denk ook dat je op een scholierenforum weinig mensen zult treffen die dat wel doen. |
Wat is dat voor iets dan? Ik neem aan geen ketting van parels voor om je nek? :bloos:
|
Citaat:
|
:|
|
Wel van gehoord, nooit gedaan en ik denk dat ik dat zo wil houden :o
|
Citaat:
Nee geen ervaring mee, zit ik ook inet echt op te wachten. |
Dr in drukken en dan in 1x "Rats!!" :D
|
parelketting is toch ook een ketting van sperma? :o (heb ik ook maar van sex and the city)
|
Nee en dat hou ik graag zo :|
|
ik vraag me altijd af wie de mensen zijn die de moeite nemen om daar een pagina over te maken in de wikipedia... :o
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pearly_Penile_Papules Ja, aangezien dit gewoon een soort huidaandoening is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe langer hoe meer ontgoocheld in jullie sexuele vrijheid en uitdrukking.
OK - is dan niemand geneigd om dit te proberen - ik vind het alleszins SUPER heet .... ;) |
Citaat:
|
Ik heb nog mn hele leven voor me om uitgekeken te raken op standaard seks, en over te gaan op allerlei gare experimenten met dingen in mn reet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is strict éénrichtingsverkeer - niet ? |
Citaat:
|
Ah, die vergrotingen zijn echt gigantisch, fuck. :D
|
Wat betreft parelkettingen: ik ben sowieso niet van anaal, maar ik kan me voorstellen dat je het cool vind als je van anaal houdt, want ik kan er ook erg van genieten als iets van 'plop' gaat. Alleen het erin proppen lijkt me zo'n gedoe.
|
Still very disappointed .... :( :(
|
Belachelijke onzin.
|
Zo'n ding anaal gebruiken lijkt me ongeveer hetzelfde voelen als poepen, dus niet vervelend maar ook niet echt aangenaam en zeker niet seksueel. Vaginaal gebruikt kan het denk ik wel lekker zijn, maar ik heb er geen ervaring mee.
|
Wat is er niet aangenaam aan poepen?
|
er is niks mis met poepen, maar ik raak er niet seksueel van opgewonden. Poepen is cool, maar daar gaat wel een eetsensatie aan vooraf, niet zo ding wat je eerst naar binnen moet douwen.
|
Nog nooit gebruikt, kan me wel voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren overigens.
En even voor alle duidelijkheid: ik vind poepen echt heerlijk, één van de meest relaxte dingen om te doen. Hoe kun je nou zeggen dat poepen niet echt aangenaam is? :eek: Idd niet seksueel geladen ofzo, maar zeker wél aangenaam |
Ik rook liever een joint maar dat zal wel niet te graspen zijn met al die poepliefhebbers hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |