![]() |
een kus zegt meer dan 1000 woorden...
Ik hou van kussen, van snelle kussen, van lange kussen, alle soorten en maten. Maar waar in niet van hou is een zombiekus, een kus die puur fysiek is, een kus zonder gevoel. Een kus is een uiting van liefde, geen routine.
Ik kus mijn vriend nog vol verlangen, af en toe ook een snelle kus als kleine liefkozing. Maar mijn intense kussen zijn altijd oprecht. Mijn vriend kust mij niet zoals ik hem kus. Bij hem is het meer een soort van handeling om mij tevreden te stellen. Het lijkt of hij mijlenver van mij verwijderd is, en het afhandelt. Naderhand kijkt hij me aan, lacht naar me, en zegt 1000 lieve woorden. Maar wat bij mij blijft is de echo van zijn zielloze kus. Ik voel me soms zo verdrietig na iets wat zo mooi kan zijn. Zijn er dan geen mannen meer met passie in hun kus? Hecht ik er teveel waarde aan? help...:( |
Ik denk dat je het gewoon niet getroffen hebt.
|
Sommige mannen houden gewoon niet van kussen ;)
|
Wat spekkie zegt, jij houdt van verschillende kussen, zo zijn er ook verschillende mannen, de een houdt heel veel van kussen, legt er al zijn gevoel in, omdat hij misschien secht met woorden om kan gaan.
Andere mannen kunnen het eter met woorden af, zijn misschien onzeker over hun kussen? Of misschien heeft vriend geen idee van wat hij 'fout' doet, vraag hem er eens naar wat een kus voor hem betekend, en wat hij voelt als jullie kussen? |
Teh drama.
Ik vraag me af hoe jij hem vol passie en intens kunt kussen als hij niet meedoet? Bij mijn weten kun je alleen echt intens kussen als het van beide kanten komt... |
Citaat:
|
Mogelijkheden, op volgorde wat ik het meest waarschijnlijk vind:
- Hij kust jou best met passie maar je hebt dat gewoon niet door. Oplossing: probeer te beseffen dat jij niet kunt weten wat andere mensen voelen. Natuurlijk kun je er wel een indruk van krijgen en in veel gevallen zal die indruk kloppen, maar het hóeft niet. Als hij je daarna aankijkt, naar je lacht en lieve dingen zegt, is míjn indruk (die natuurlijk ook niet altijd klopt, maar dat terzijde) dat hij je juist heel liefdevol kust. Ik begrijp dan ook niet helemaal waarom jij denkt dat het mechanisch is, je beschrijving klinkt allesbehalve mechanisch. Ik vind dat je een beetje achterdochtig overkomt. Tenzij optie twee geldt: - Hij kan gewoon niet geweldig zoenen. Oplossing: geef hem tips (terwijl je bezig bent, à la "Ik zou het ook wel eens fijn vinden als je ...") - Hij hecht niet zo veel waarde aan zoenen. Oplossing: praat erover met hem. - Hij geeft niets om je. Oplossing: maak het uit. |
:D
beter ga je voor bouquet reeks schrijven ja je hecht er teveel waarde aan :rolleyes: |
Jij weet niet wat hij voelt, of jullie passen niet samen of hij kan niet zoenen.
|
Citaat:
|
En ondertussen zit hij te balen:" Ik zeg haar 1000 lieve woorden, leg er heel mijn gevoel in, maar als zij het doet merk ik die liefde niet. Zij wil alleen maar zoenen :s "
Kortom: Maak je niet druk en waardeer zijn manier van uiten, ook al is die anders dan die van jou. |
Citaat:
|
je-zus :confused:
|
Zoenen is zo overrated :D
|
Een tijdje niet zoenen helpt ook wel wat passie terug te brengen. Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je te veel waarde hecht aan een kus. Hij uit zijn liefde of wat dan ook via woorden of andere zaken. Dáár moet je blij mee zijn.
Citaat:
|
Mischien zoen je wel heel erg slecht, waardoor bij hem de passie niet helemaal overkomt :D
|
Citaat:
Mijn vriend heeft af en toe ook dat dramatische, dan voel je hem gewoon smelten omdat ie het zo fijn vind. Misschien dat hij niet zit te wachten op een aanstellerige vriendin en durft ie niet meer te zoenen:p |
If the kissing ain't right, than it ain't gonna happen honey...
of ik ben gewoon een beetje m'n geloof in liefde kwijt :o |
Ik zou gaan solliciteren bij Bouquet als ik jou was
|
Doen we (y)
|
Citaat:
|
Of jij hecht er teveel waarde aan, of hij kan niet zoenen, of jij kan niet zoenen.
|
Je bent een aansteller
|
:d
|
"de echo van zijn zielloze kus"
*proest* Als je dat nou tegen hem zegt, zal hij vast meer zn best doen (y) :'D |
Als de sex maar goed is toch.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |