![]() |
De Dag van Madelief
Wij, pupillen van de IPNschool AGNUS DEI, nodigen U uit om met ons samen De dag van Madelief te vieren.
Op die dag nodigen wij iedereen uit om een ander te laten weten dat hij goed bezig is. De ideale dag dus om mensen die een ander weer eens laten glimlachen extra in het zonnetje te zetten. Kent u zo'n speciaal persoon laat het ons dan weten! Dan doen wij iets speciaals voor die persoon. Voor de mooiste verhalen hebben we een speciale verassing. Laat het weten en stuur GRATIS een Madeliefje! Ga naar www.dedagvanmadelief.nl |
Nee
|
reclame
|
Hoezo niet?
|
Het is erg leuk om iets voor iemand anders te doen, waarom zou je dat niet willen?
|
Mijn speciale vrienden willen geen verassing, gok ik zo.
|
Wat ééénig!
|
het verrassings gedeelte hoef ook niet, je kan via de site een madelief sturen naar iemand die jij vind die het verdient.
Je kan een verrassing krijgen wanneer je je verhaal instuurt anders niet;) |
Het is wel leuk hoor, maar op dit forumgedeelte horen mededelingen van deze aard niet geplaatst te worden. Ik zou DeKantine eens proberen.
|
Citaat:
|
Nee.Slotje.K.Thx.Bye.
|
Citaat:
Dacht dat deze soort berichten bij het nieuws etc. hoorde.. Kan een mod het topic even verplaatsen? |
De dag van Madelief was gisteren, dus nu kan het al niet meer.
|
Citaat:
Lijkt me sterk dat het gister was |
Citaat:
|
het is niet eens een echt madeliefje!
het is gewoon een veredelde e-card!:( maar dan met 10X zoveel reclame en minder mooi dan die van hallmark.nl :( |
zeg maar wat er anders aan zou kunnen en ik geef het wel door ;)
|
Schattig <333
Hoeveel madeliefjes mag een persoon maximaal sturen? |
onbeperkt ;)
We willen dat Nederland het wit ziet van de Madeliefjes op 27 Juni |
Ik wil dat dit topic grijs ziet van de slotjes op 20 juni.
|
Citaat:
|
ik zal ze een mailtje sturen ;)
|
zijn het echte madeliefjes?
|
het zijn e-madeliefjes ;)
naar iedereen een madelief sturen zou wel erg veel kosten en het zou erg lang duren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben nog even aan het denken waar ik deze heen wil doen, ik vind DK nu ook niet echt een benijdenswaardige plaats :D
|
Citaat:
|
Ik stem voor een slotje uit de nieuwste collectie :)
|
ik stem voor Flora en Fauna
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga een echte plukken en die aan mijn oude moedertje geven, net als vroeger.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben voor N&A! :cool:
|
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
|