![]() |
Verliefd op leraar, hoe overleef ik die zomervakantie?!
Heej, ik ben al maanden verliefd op mn leraar en nou begint volgende week de pww en dan zie ik hem dus zo'n 10 weken niet meer.. Hoe overleef ik die zomervakantie? heeft er iemand tips/ervaringen..
|
Niet.
|
Uit je hoofd zetten, want leraar/leerling relaties werken op een zeer enkele uitzondering na toch niet.
En dat doe je op de manier waarop je dat bij elke andere onbereikbare verliefdheid doet: jezelf heel zielig vinden, veel afleiding zoeken en erin geloven dat je er écht wel weer een keer overheen komt. |
Citaat:
|
nou waarschijnlijk issie helemaal niet leuk meer na de zomervakantie dus ik zou gewoon een leuke vakantie-chick zoeken als ik jou was :p
|
Offtopic: madchen en m?
Mss even handig om je profiel aan te passen, want m staat voor man, niet voor meisje OT: Leraar en leerling kan niet, mag niet, werkt niet. Vergeet hem, zoek iemand van meer je eigen leeftijd :) |
Juist handig dat je hem 10 weken niet ziet. Kun je mooi die man vergeten en je gevoelens projecteren op een jongen van je eigen leeftijd ;)
|
Lekker 10 weken afleiding zoeken en vervolgens zie je hem weer op school en begrijp je niet waarom je hem zo leuk vond :P
|
Je gaat het prima overleven want je hebt weken vrij en dan kun je dus allemaal leuke dingen doen.
Wat heerlijk 10 weken vrij, geen school, geen huiswerk! Geniet ervan. :) |
Je gaat vast op vakantie deze zomer en dan kom je allemaal geweldige jongens tegen! Wanneer je weer naar school moet weet je echt niet meer WAT je in hem zag. :p
|
Citaat:
|
nou ik vind nu al wel een jongen leuk, maar die jongen vind mij niet leuk(denk ik) en ik blijf n beetje hangen in mn gevoelens voor die leraar. ik heb al een jaar ofzo een soort van zwak voor hem. en ik weet dathet niks kan wordne tussen ons en dat wil ik ook niet, maar toch blijf ik hem leuk vinden:s
|
Dan maak je een foto van hem.
|
als je geluk hebt, ben je hem na de zomervakantie vergeten en heb je een leukere jongen ontmoet van je eigen leeftijd.
|
Door voldoende te eten en te drinken.
En verder iemand van "je eigen leeftijd" zoeken. |
die 10 weken zijn juist erg goed, want dan kan je een leuke vakantieliefde opduikelen! die leraar vergeet je dan meteen.
|
Citaat:
Oooh ik wil ook 10 weken vakantie :( uh ja verder wat iedereen zei, niets aan toe te voegen verder |
Je mist hem een week en daarna is alles gewoon weer goed. :)
|
Ga eens bij hem langs
|
Grijp je kans, vergeet hem. Lijkt mij verstandig.
|
Een vriendin van me heeft al meer dan een jaar een relatie met een (voormalig) leraar. Het kan dus wel. Maar ik was erg verbaasd toen ik het hoorde. Hij is ook midden in het jaar weggegaan voor haar. Maar toen hij wegging hadden ze wel al bijna een jaar wat. En heel goed geheim gehouden. Heel weinig mensen weten het nu nog, dus het moeilijkste vind ik om het aan niemand te kunnen vertellen, daarom spui ik het hier maar even ..
Het leeftijdsverschil is trouwens 12 jaar, dat vind ik ook al niet echt gebruikelijk, maar niet onoverkomelijk, dat hij echter mijn leraar was, schokte me meer. |
Mijn adves is, zoek een leuke vakantieliefde :)
|
Citaat:
|
is het je duitsleraar? :o
|
nee, tis niet mn duitsleraar :p
|
o joh, ik weet goed waar je het over hebt. ik kreeg een paar jaar geleden een nieuwe leraar en het klikte meteen supergoed, op schooltripjes waren we altijd samen aan het kletsen en in de les ook, soms - als ik het laatste uur van hem les had - praatte ik nog een tijdje (soms zelfs ene uur) met hem. gewoon een superklik. op een gegeven moment bespeurde ik ook verliefde gevoelens bij mezelf. die heb ik dat hele jaar eigenlijk gehouden. het jaar daarop had ik geen les meer van hem en sprak ik hem weinig, tot het moment dat ik extra classes voor iets kreeg, weer van hem. it was back. zomervakantie gehad, nog maar weinig aan gedacht na die 10 weken, kreeg ik in klas 6 weer les van hem. started al over again. precies hetzelfde liedje, en geloof het of niet, hij gaf wel een soort hints naar mij dat hij me ook niet zomaar een leerling vond. maarja, what can you do. zelfs als je dat merkt, is er gewoon weinig dat je kan doen. ik ga nu van school (geslaagd) en er staat nog wel een soort van afspraak dat ik hem nog eens zie, maarja, of dat er van komt..
het is schraal, maar je moet het wel negeren, anders krijg je dit. ik heb trouwens tussendoor wel vriendjes gehad, waardoor het gevoel veel minder werd, zoals bijvoorbeeld in klas 5 het hele jaar enzo. dus tip: wordt verliefd op een jongen van je leeftijd (of een paar jaar ouder is ook geen drama natuurlijk haha) maar het helpt! |
ik kan er over meepraten, bij mij bijna hetzelfde verhaal.
maar net als bijna iedereen hier zou ik ook een andere gozer zoeken, dan heb je meer afleiding en kan je je op wat anders concentreren.. |
Citaat:
|
Alsie ook nog vrijgezel is. Ga bij hem langs. Rijden meisje. RIJDEN!
|
hij is getrouwd :(
|
Citaat:
Citaat:
|
was het maar zo makkelijk :s
|
Citaat:
|
Citaat:
madchen |