![]() |
De mooiste meid
De mooiste meid.
je praat op msn je praat via de phone je chat via de webcam het lijkt al heel gewoon de gedichtjes die ik kreeg spraken mij heel erg aan ik was al in de wolken maar nu pik ik een traan wat doe ik toch verkeerd oh god vertel mij dat ik blijf het maar proberen maar ben het nu heel erg zat we lijken op mekaar we hebben veel gemeen maar iets houd je tegen en dat is toch een probleem je blijft een bijzondere meid op wat voor manier dan ook ik blijf echt van je houden tot ver in de dood hoe moet het nou toch verder alsjeblieft vertel mij dat ik kan nu niet goed denken al zeg je zelfs hoe en wat Roady. Me 2e gedichtje... |
De mooiste meid.
je praat op msn je praat via de phone je chat via de webcam het lijkt al heel gewoon de gedichtjes die ik kreeg spraken mij heel erg aan ik was al in de wolken maar nu pik ik een traan wat doe ik toch verkeerd oh god vertel mij dat ik blijf het maar proberen maar ben het nu heel erg zat we lijken op mekaar we hebben veel gemeen maar iets houd je tegen en dat is toch een probleem je blijft een bijzondere meid op wat voor manier dan ook ik blijf echt van je houden tot ver in de dood hoe moet het nou toch verder alsjeblieft vertel mij dat ik kan nu niet goed denken al zeg je zelfs hoe en wat Opzich een 'lief' gedichtje. Ik vind het erg simpel geschreven, maar waarschijnlijk zegt het precies wat je denkt en voelt. Wat ik iig goed vind is dat je geen gedwongen rijm gebruikt hebt. Dat je in 2 strofe dan maar niet rijmt. Voor een 2e gedicht vind ik dit best goed... |
Dank je:)
Ennu tja, ik ben nog maar een "beginner" wat dat betreft dus ik stond er al van te kijken dat deze zo lekker in mekaar stak:) Simpele woorden/zinnen heb je gelijk in, dure woorden heb ik zelf niet zo`n boodschap aan dus doe ik het met simpele woorden die lekker in de mond liggen en makkelijk te lezen zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |