![]() |
[Utopia] nieuwe age!
Zonder de changes door te lezen heb ik net even een nieuw accountje aangemaakt op de BF als Faery/Rogue... wel handig want die wil het KD juist waar ik in ben begonnen :)
Wel raar, het loopt vrij traag in m'n browser... :mad: iemand anders er ook last van? |
Mja 't was gister echt ontzettend druk... nu gaat 't bij mij wel weer...
de nieuwe age "Age of the people" brengt nogal wat verschillen met zich mee... de meest drastische is wel de verhoging van de kosten van elite's... Maar goed, ik ben weer "standaard" Elf/Rogue en wacht 't allemaal weer rustig af :) |
Idd Elites is nogal een verandering. Maakt attacking nog populairder. En de Undeads zijn IMHO duidelijk zwaar overpowered. Science is niet eens zo nuttig. Elfs zijn wel sterk ja. Faeries niet meer zo :( Succes (y)
|
waar hebben jullie het over? utopia? wasda?
|
|
ik ben Undead General.... inderdaad zwaar overpowered :D
Happiness ipv util is ook wel erg grappig, ik denk dat het een hele vreemde age gaat worden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en ja, we hebben goeie T/M's. 3 halfer rogues, stel fayries en elves. Gaan veel warren deze age; heeeel erg veel gratis elites krijgen dus :D We hebben ook 4 Undead's ;) |
Citaat:
|
Citaat:
is (per ongeluk :p) getest door een ventje in mijn KD, hij kreeg niks. Ook als je iemand aanvalt met 0 def (ik had een farm gevonden 1 uur na oop: 69 gratis acres :D) krijg je geen elites. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |