![]() |
Answers.yahoo.com
Ik kwam net dit bericht (vraag) tegen op Yahoo-answers:
Q: Do you agree that baby's should stop having baby's? my cousin that is 14 years old is pregnant and im mad at her because i think she should have known to not have sex.(well at least have protected sex) im 16 years old and i thought i had tought her better (as the big cousin) . but they dont listen. life is 2 short 2 be having babies when you are just a baby. dont you agree? i think while your young you should try to live instead of having sex. life is 2 short for me to try to be out there having sex and having babies. im trying to live my life and get an education first. i have the rest of my life to have kids . i just wish i could have got that through my cousin head. Wat vinden jullie nou van zulke jonge kinderen die nu al sexen? is dit iets van deze tijd, of bestaat dit fenomeen, zo sterk, al eeuwen? |
Nou, als er een god zou zijn is het vast een grapje van diegene. Alle domme idioten fokken door zonder na te denken en brengen zo de hele mensheid om zeep. Door een overschot aan idioterie.
Net zoiets als een konijnenpopulatie die bijna uitsterft omdat ze zo van neuken houden en er niet meer grond is. Dan krimpt de populatie weer flink, en daarna kan de grond die populatie weer onderhouden. Alleen zijn konijnen niet zo dom in vergelijking met van die doorfokkende lui. WE'RE ALL DOOMED! |
nostradamus zei het al
|
Je hebt wel een beetje een obsessie wat betreft jonge tieners die seks hebben ofniet?
|
Wat kan mij het nou schelen of ze op d'r 14 seks heeft of niet. (NB: Ik zeg niets over haar zwangerschap, dat was de vraag van de topicstarter niet.) En volgens mij bestaat het inderdaad al langer.
|
Citaat:
En man, vroeger was het doodnormaal om met je 15de getrouwd te zijn, en met je 18de levensjaar 2 kinderen te hebben. De leeftijd dat vrouwen hun eerste kind krijgen ligt tegenwoordig (als ik me niet vergis) op 28 levensjaren, terwijl de gemiddelde leeftijd waarop men voor het eerst seks heeft dalende is. |
Citaat:
|
Ik denk dat ze daar in Amerika betere seks voorlichting moeten geven! Die dame geeft het al aan, het jonge nichtje had geen seks moten hebben, dan was het probleem niet geweest. Tsja onrealistische insteek, ook tieners wilen soms seks hebben. Als je ze daar goed over voorlciht, is de kans op dit soort ongelukjes minimaal. Ipv van je kop in t zand steken, en denken dat ze maar geen seks moeten hebben.
|
Ik vind het vervelend. Dat zijn namelijk de mensen die eerst jarenlang een uitkering trekken en dan hun eigen kinderen de criminaliteit in duwen. Afdroppen op een eiland in de Stille Oceaan zou ik zeggen, maar dat zal wel weer onethisch zijn. :)
|
Omdat ze seks hebben als ze jong zijn? :confused:
Nogmaals, de TS vraagt niets over de zwangerschap, alleen maar over wat we er van vinden dat jonge meisjes seks hebben. |
Citaat:
|
Dat de TS niet naar alles vraagt wat bij het onderwerp betrokken is betekent vrij weinig. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel onvermijdelijk(blijkbaar) dat jonge tieners seks hebben.
Het enige wat je dan kunt doen is ze voldoende voorlichten. Zodat ze in ieder geval weten dat als je onveilige seks hebt, je dan zwanger raakt! |
Citaat:
Het ging me niet vnl. omdat ze seks hebben op die jonge leeftijd. Maar dat ze ook nogeens zwanger zou zijn op die leeftijd van 14. Waar zijn ze dan mee bezig? PS. aan de reacties te zien van de vrouwen hier. Lijkt het wel alsof ze zich aangevallen voelden dor mijn OP? :s |
Citaat:
is het als jongen nou echt zo veel makkelijker om onveilig met iemand te vrijen, alleen omdat jij niet de gene bent die zwanger kan raken? |
Citaat:
|
Het maakt me niets uit. Als zij hun leven willen verneuken moeten ze dat vooral doen. Vind het alleen minder dat ze dan ook recht op kinderbijslag krijgen enzo, maar ok.
Vind overigens dat ze dat hele kinderbijslag af moeten schaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, doet me denken aan die Ricky Gervais Show waarin Karl het heeft over "A woman who had a baby... who had a baby". :D (y)
http://www.youtube.com/watch?v=cf7FhSR6_Oo |
Citaat:
Ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |