![]() |
World of Warcraft: Deel 18
Maar weer ff een nieuw topicje aangemaakt!
@ SilverBlue: Prince is opzich best easy, alleen de spikey dmg van de prince op 60 % is nasty als hij die 2 axes heeft. [Edit] Wel jammer dat nog veel rogues in m'n guild die dagger Machelzeen moeten hebben, anders zou ik er wel op rollen als zijnde een leuke offhand om te grinden voor m'n warrior xD [/Edit] |
pally tanks ftw, nooit crushing. (in 25mans healed hij, aoe tankt hydross adds. I love him ;) )
Citaat:
ik doe zelf al 1000+ dps :/ @Reverend: tier3 was ook wel vet |
reneverend :(
|
Citaat:
|
Citaat:
orb op shadowpriest, mindflaylol, shadowpriest dood. "oh i thought you had to move away from me" :/ /facepalm edit: ik zie net dat ik in de vorige topic had gezegd we hem hadden killed in 2 pulls. we hebben 1 pull gedaan en hij is zo simpel dat hij de 1e pull dood gaat, dat bedoelde ik :) Reverend: editted :p |
Citaat:
Doen onze hunters toch iets verkeerd, komen niet eens in de buurt van 800 dps over paar minuten. Zelfde guildprogress ongeveer :s |
mijn guild op kilrogg heeft nu net prince en netherspite neergehaald maar helaas was ik er niet bij, druk met tentamens en al. ben wel aan het proberen zo snel mogelijk een warrior en priest te levelen, nog iemand tips?
|
Joanna's Horde Levelling guide! \o/
|
Citaat:
gewoon een goede pet(cat/ravager.scorpid voor lange bosses) en een goede macro maken. en niet arcane+multi vergeten :) neem deze kill: http://www.lossendil.com/wws/?report=whwxiucxoyhjg alle melee ging vanaf het begin door een fout dood, en dus was het een erg lange kill(ik ben zeddicus) ik zal van de eerstvolgende magtherdi on een parse maken als je wilt. |
Paar pogingen op Void Reaver, 22 % beste poging. DPS moet hoger volgende X dan gaat ie wel neer :).
|
wij zaten op 2% vrijdagavond :mad: en toen hadden we respawns en was t 23:45 (n)
|
800 is.. met een goeie rotation (of macro) als een hunter makkelijk haalbaar met een beetje gear...
BM kan inderdaad zie veel meer damage doen ik kwam deze laatste op de wow-boards tegen: http://www.lossendil.com/wws/?report...418-10746&a=10 en ik heb best wel gelachen toen :D (als je ziet waar ze meeste damage vandaan kwam :o ) |
na 8min 3%. we begnnen te juichen op teamspeak
7 dps vreet een orb, 2 shadowpriest dood 9:40 was ie dood :D slechte kill ooit |
Deel 18.. ik zit ff te denken, zijn er in die 2 jaar dat het spel nu uit is, pas 18 delen geweest? jeetje, ik dacht dat het er al veel meer waren..
|
18*500=9000 posts. 2 jaar is 730 dagen.
9000/730=12.3 posts per dag gemiddeld. Niet verkeerd |
Ik heb een 44 shaman, die zijn echt straat.
Ik ben wel heel overpowered met dual wield zeg :Ds |
Dacht dat je het zat/gestopt was kerel... Toch weer terug?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmmz, misschien binnenkort toch eens opnieuw beginnen. Het kriebelt toch wel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha wtf :D mja die darkmoon cards zijn ook wel leuk, maar niet t geld waard tbh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Steelhawk crossbow binnen, eindelijk een beetje een redelijke boog (y)
Ook meteen de andere drop van Attumen gekregen, de dextrous gloves (Rogueloot omg!) omdat niemand anders ze wilde en ze me iets meer ap gaven :o |
Citaat:
Maar door de gigantische DPS is het toch nog goed te doen... |
Gister eindelijk een Kings Defender ( Outrollde 80 door 99 te rollen , pwned ) en de Barbed Choker of Discipline.
Strax nog ff wat zooi kopen voor mongoose. We komen er wel =P (y) . |
Vakantie sucks, ons raiden ligt stil(alleen gruul mag reaver farmen ftl) maarja :x meer gear op ssc te pewpew'n i geuss
|
|
ben van realm geswitched, maar anyways:
http://img.photobucket.com/albums/v2...207_211832.jpg void down :p |
Gz :0 !
|
Wij op BDF inmiddels Void Reaver, Maggie en Lurker down :)
|
Als ik m'n resistance gear krijg hoop ik ook een X mee te kunnen naar SSC, mijn guild heeft daar tot nu toe Hydross en Tidewalker down.
|
tis niet moeilijk aan te komen alleen duur :/
voor een tank that is |
|
Weer rank 1 in 5on5 (Y)
|
[QUOTE]skeleton schreef op 22-06-2007 @ 08:18 :
[B]Maar weer ff een nieuw topicje aangemaakt! @ SilverBlue: Prince is opzich best easy, alleen de spikey dmg van de prince op 60 % is nasty als hij die 2 axes heeft. Wij hebben prince nu met onze groep 1 keer gedownd de andere groep van onze guild heeft hem nu 3 keer gedownd. Nu gaan we kijken naar gruuls lair, ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. |
Citaat:
|
:D :cool: (y) |
Citaat:
...The fuck? Is dit echt? Zo ja, geniaal. Zo nee, geniaal gemaakt :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://home.comcast.net/~xbx/xbox_files/image006.jpg |
Citaat:
ook die filmpjes gezien van die 4x mage + priest combo.. die pwnde AV ook... was pre-tbc en hij had all 5 de chars als high warlord + armor ^^ |
Ik ben nou benieuwd of hij daar nog chicks mee scoort.
|
Citaat:
|
Zo iemand is echt niet normaal, hulp zoeken imo.
Afgezien van het "geen leven"-gehalte moet iemand die bereid is voor een game 5x accountgeld te betalen tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Aan de andere kant, als je maar lol hebt.. niet? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |