![]() |
Billen of Borsten? [vraag voor de mannen]
Vrouwen: wegwezen dit is alleen voor de mannen bedoeld :P
Wat vind je geiler? Een mooie kont of een mooi stel borsten? M.a.w: ben je een borstenman of een billenman? :D |
En wat als ik nou toch stem? :evil:
Nah, ik ben braaf :o |
Citaat:
toch niet zo braaf :nono: |
Gaat om het geheel.
|
Ik ga als vrouw zijnde voor het geheel.
edit: Poll even aangepast. |
Het geheel natuurlijk, maar als er gekozen moet worden: borsten, kneedbaarder en er komen geen uitwerpselen tussenuit.
|
Het geheel inderdaad, hoe cliché..
maar als er gekozen moet worden is het nog best lastig, dan toch kont:) |
Citaat:
|
Ja, ik ben een vrouw, maar dat vergeet ik even. Borsten. :)
|
geheel natuurlijk
anders nog wel eerst het gezicht of innerlijk |
Geheel. :)
|
Ik heb een beetje medelijden met sjek. Er is niets meer over van z'n hele topic :o
|
geheel, maar als ik toch moet kiezen tussen borsten en billen, dan winnen billen het met een GROOOOOOTE voorsprong :)
|
omg de poll is nu al mislukt :(
|
Billen fo sho. (y)
|
Dit is inderdaad vrij nutteloos.
|
en lesbo's of bi's? :o
|
Citaat:
|
Borsten natuurlijk, lekker groot, aan de tepels sabbelen, tieten kneden, hmmmm :o
|
Citaat:
|
Borsten zijn wel echt perfecte dingen. Zacht, rond, kneedbaar en dan zit er ook nog een handige knop op. En dan de locatie, schitterend. Bovendien maken ze de menselijke soort uniek en zijn het de enige lichaamsdelen die puur voor erotische doeleinden dienen. Borsten zijn echt fantastisch.
|
Je begrijpt de essentie van de borst niet.
|
:?:?:?:? Enige doel erotisch?!?!?!? Ehhhh sure! :eek: :eek: :eek: :nono: :nono: :nono:
|
Hou jij je anders even in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Borsten
|
Citaat:
|
Ass.
Grote tieten zijn trouwens lelijk. |
mogen ook meisjes stemmen die op meisjes vallen? :P
|
Citaat:
|
er zijn twee theorieen idd:
1. desmond morris zn tieten/kont theorie 2. groot=vet=veel eten=meer kans op kinderen die vruchtbare leeftijd bereiken |
Billen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan het immers weten ;) ont : ik ga voor het geheel. Ook al ben ik een vrouw. |
Billuhhhh
|
sterker nog, het is voor een baby minder makkelijk om uit grote borsten te drinken.
En ik ben geen man. |
Geheel, maar duidelijk een borsten-man.
|
Citaat:
|
Borsten.
Het gaat wel gelijk op trouwens. 22, 22, 22. |
Citaat:
En ik ga mooi braaf niet zeggen wat het gaafst is, want dit topic is voor mannen en eventueel lesbische vrouwen :mad: (y) Hoewel van die opzet niet veel meer over is. [edit] Oh wacht, ik zie 't al, je doelt op de poll. |
Citaat:
|
borsten (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |