![]() |
Het eerstvolgende concert waar je heen gaat/het laatste concert waar je heen was
En hoe kijk je daar naar uit/wat vond je daar van?
Mijn laatste show was Tori Amos in HMH, teringvet. Ik ga vanavond naar Wayne Shorter in het Concertgebouw en daar heb ik Zin in. (y) |
ik ga over een week naar cmar en daar heb ik al behoorlijk veel zin in
laatste show was isis en oxbow in paradiso |
Citaat:
laatste show was End of a Year in de downstage, behoorlijk gaaf. en morgen trashfest, super veel zin -> http://www.myspace.com/shortsharpshock |
Ik wacht nog steeds op een nieuwe datum voor het verplaatste concert van joanna newsom en het laatste concert waar ik heenwas weet ik niet eens meer, zo lang geleden is dat. En ik ga hoogstwaarschijnlijk ook naar pukkelpop HOEZEE HOEZEEE.
|
Zondag RHCP. Laatste is al een hele tijd terug, ik denk dat dat Caliban was (n):)
|
Laatste: Pigeon Detectives, Krezip \m/\m/\m/ etc.
Volgende: Ik wilde eigenlijk naar Ted Leo and the Pharmacists maar dat is vanavond in Amsterdam dus jammerjammer. Dan, 16 juli BRMC, en 17 juli The Thermals. |
Citaat:
Laatst: Perry Farrell's Satellite Party (leuk dat Farrell's vrouw haar kont zat te schudden, verder nogal decadente vertoning). Volgende: Ghosts... misschien. Anders Daft Punk. (y) |
ik was gisteren naar the ex en dat geweldig!
woensdag was ik naar feu therese (nieuwe band van wat gybe en fly pan am lui) en dat was ook echt fantatisch dinsdag hrsta gezien en wederom te gek (Y) volgend concert is volgens mij four tet en tortoise volgende week ergens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<3 George Michael. Of misschien helemaal niet <3
och, zie ik morgen wel weer. |
Laatste concert was Dorfmeister in Paradiso (Y)
Nog geen plannen voor nieuwe shows, behalve lowlands. Ik check om de zoveel tijd wat er in de planning staat en dan pak ik meestal last minute een kaartje als het cool is. |
Laatse waren de Hackensaw Boys :p In Paradiso, was tegen verwachtingen in leuk(y)
3 Juli Queens of the Stone Age, zin in :cool: |
Gisteren Converge + Rise & Fall en dat was erg tof.
Citaat:
|
Citaat:
en het is er zo gezellig! wat doe je daar eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
maar idd beste muziekscene en ontzettend gezellig. vooral het plateau is te gek (Y) waar ben jij geweest in montreal? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hahaha je hebt wel gelijk maar 130 euro :(
maar uiteindelijk zal ik wel overstag gaan... heb je btwz zin om mee af te komen voor de gentse feesten enkele dagen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
26 juli vertrek ik naar Spanje, maar wie weet een dag of wat, klinkt goed. (y)
|
dolle (Y)
ik mail je het programma straks wel door! |
Warme beer.
|
Laatste concert: Tom Mcrae (festival niet meegerekend)
Volgende: Nog geen idee |
Laatste ben ik vergeten, eerst komende is Awakenings Festival (Y)
|
laatste: pepper/mad caddies. mad caddies begint duidelijk op zn eind te lopen en pepper moet ik in de gaten gaan houden
volgende: me first & the gimme gimmies, waarvan ik nu al weet dat het geweldig gaat zijn |
Citaat:
|
Ja zeg hallo, dat doen we dus niet he! :mad:
|
Laatste: Denk Negative Approach alweer. Don't get out much de laatste tijd hehe.
Volgende: Misschien Boris zondag. |
Citaat:
|
Afgelopen donderdag: Converge + job for a cowboy + bring me the horizon + Rise & Fall en dat was erg hard.
Aankomende donderdag: Enter Shikari, heb er wel zin in. Ondanks de hype. |
Citaat:
|
Laatste: Tiger Army
Volgende: Against Me! |
Laatste: Street Dogs /Dead to Me
Volgende: Me First |
Laatste: Bloc Party maar eigenlijk Biffy Clyro want daar kwam ik voor.
Volgende: RHCP morgen maar ik heb nog niet echt zin. Kutweer (n) |
Porcupine Tree, dinsdag in de effenaar
laatste volgens mij MSI |
laatste was battles geloof ik, alweer een tijdje geleden in AB
morgen naar parkpop |
Mijn laatste concert was Pinkpop, daarvoor nog The Fray.
Ik ga 8 december naar Maroon 5, :o En verder staan er nog geen dingen gepland. |
morgen misschien naar mono (de nederlandse) in het patronaat café.
|
Da's best een aardig bandje dat Mono. Paar x gezien in Roffa.
|
laatste: The Cat Empire (Mundial) (y) (y) (y) (y) (y) (een van de beste concerten, ondanks de stromende regen)
volgende: Mr. Knowitall, Moss, Alamo Race Track, Do-The-Undo (Hilversum Alive) |
laatste: trashfest - vae victis, environment youth crunch, tubers, SSS, black haven, kamikaze trio en omission, wat een show was dat! Met als zware tegenvaller cease upon the capitol. Hoewel ik ook geen idee had wat ik er van moest verwachten, ze misten iets. Hopen dat ze op cmar beter spelen. En het was jammer van de Mörser onderbezetting, je mist die tweede bassist echt wel.
volgende: maandag misschien phoenix bodies/ed gein/dr. doom in groningen en anders cmar!!! |
Citaat:
|
Mijn laatste was van Tori Amos in de HMH, fantastisch natuurlijk.
Wat de volgende gaat zijn... nog geen idee. |
Laatste was Scatlover en nog wat crustzooi. Volgende wordt denk ik Smackdown in Doornroosje.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |