![]() |
Tampon en sterke drank.
Iemand ervaring met een tampon dopen in sterke drank en dan onder je oksel houden en dan maar afwachten tot die verdampt?? :)
|
:D hehe dat wil ik ook wel weten
|
Neen, geen ervaring.
Wat verwacht je :) |
hmm hoezo oksel?
|
Kan je niet gewoon ergens gaan staan wachten tot je zelf verdampt? Liefst niet hier.
|
[QUOTE]tuttebel schreef op 22-06-2007 @ 18:48 :
hmm hoezo oksel? [/QUOTE Bij je oksel zit namelijk een heel dun velletje, dus wanneer die tampon verdampt komt die damp rechtstreeks in je bloed terecht :) :) :) :) |
dronken worden zonder te drinken, wtf?!
gast, probeer het en post je bevindingen! (y) |
Citaat:
|
Alcohol op je tong houden is ook zeer effectief, want het is een spier zonder ''huid'' coating. Direct in je bloedsomloop, en de kleine plooien vergroten de oppervlakte, betekent meer opneembaar alcohol. Ag waarom niet de orthodoxe manier ?
|
calorie-arme manier van lam worden? :p
|
Breng het gewoon anaal in. Dat werkt ook heel goed en snel.
|
ja lekker vaak doen en over 20 jaar oksel- of tongkanker
*of anuskanker dus |
Als je het anaal inbrengt ga je eerder dood aan de alcoholvergiftiging, aangezien het daar heel snel wordt opgenomen.
|
welja, in deodorant zit ook alcohol, misschien moet je eens een busje leegspuiten en kijken of je dronken wordt!! :) :) :)
|
Klinkt goed, sigaretten eten en alcohol verdampen. Over alternatief gesproken (y)
|
Ik kan er niets aan doen, maar rofl...
|
gewoon alcohol aan infuus
|
Citaat:
ik moest hardop lachen |
Er is trouwens een of ander ventje geweest die doodgegaan is omdat hij zichzelf had vergiftigd met z'n deo-gebruik.
Hij ging vijf keer per dag in bad, en om de tien minuten spoot hij een liter deo over zich heen. |
dure hobbie.. en slecht voor het milieu ook.. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kleine plantenspuit met "40%+ naar voorkeur" doet het ook wel op "ik zuip me vanavond helemaal de tering party's" :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |