![]() |
enig idee hoeveel zon hanekam van gigantische punten kost??
heeft iemand enig idee hoeveel het kost als je zon hanekam van punten laat maken?
|
dat doe je gewoon zelf joh :)
|
Citaat:
|
real terminator
13M - Lid Trend he! :rolleyes: :D |
haha vind het wel humor eigenlijk :) maaruh hoezow wat ie kost? je moet gewoon aan je mam vragen of ze met de tondeuze de zijkanten of helemaal weg of nog beetje haar wat je wilt... en dan de rest om hoog zetten of in spikes
|
€ 0,50 voor de gel :rolleyes:
|
Citaat:
ps. de ECHTE terminator :eek: |
een tondeuse + fohn + haarlak
diy! |
Citaat:
Is styling gel [heet zo] goewkdoper is er niet en dan de Super Hold versie.. Dat blijft hangen dat wil je niet weten :D:D |
Citaat:
bovendien is goedkope hema gel nog altijd de koning onder de gels.... als je een echt lange kam wilt is touperen haarlaakpuiten en fohnen de enige optie |
kinderlijm kan idd ook..
Gewoon die ze op de basischool gebruiken, is geowon uitwasbaar met water.. maar die gel maakt het nite te zwaar omdat jer er niet gigantisch veel voor nodig hebt... |
Citaat:
|
kinderlijm is toch eigenlijk even zwaar als gel?? :confused: maar goed dat zal wel aan mij ligge :p
wat ook goed werkt (schijnt)...suikerwater? maar dat is vast heel slecht voor je haar ofso :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: oei, spelfout :o |
Citaat:
Om je kam omhoog te zetten kun je ook van die afro-zooi gebruiken.. murray's wax ofzow.. |
Ik weet niet hoor.... Ik ga naare de kapper, laat het model erin knippen, ga naar huis en topeer het zelf en prop er wat haarlak in en fuhn het. Net zo makkelijk
Toeperen is gewoon een kam heen en weer halen door je haar. Als je het niet snapt, vraag maar aan je moeder, die weet vast wel wat toeperen is. De beweging komt je vast bekend voor :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
opmerking voor meneer terminator: als je een kam met 'gigantische punten' wil, moet je dus wel gigantisch lang haar hebben. of was je van plan nephaar te kopen en overeind te zetten? |
Citaat:
|
€5,- :confused:
|
Vraag het aan de kapper,maar waarschijnlijk zal het welw eer belachelijk duur zijn...want ze vragen altijd asociale prijzen voor dingen die ze niet vaak doen.
Ik zou het gewoon aan je mama vragen,of een buurvrouw die met de tondeuse overweg kan...of gewoon..zelf(Jawel) En over wat je er in moet smeren,moet je gewoon kijken wat voor jou het makkelijkst werkt....wax en gel duur lang voordat het opdroogt touperen en hairspray is wat makkelijker :) |
Citaat:
Maar kep zelf gezien hoe goed dat een kam houd (in combinatie met haarlak uiteraard). |
Citaat:
|
Als we 't er dan toch over hebben; kan 't ook zonder de zijkanten weg te scheren :confused:
|
Kost je een biertje, als je het bij mij doet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btwm,
je wilt ze laten zetten.. zoiets heb je maar 1 dag, als je gaat slapen zitten ze echt niet meer op die manier hoor.. dus hoe d8 je ze bij te gaan houden als je het zelf niet kan :s |
Citaat:
Maar zo moeilijk is het niet..iedereen kan het. |
Citaat:
ik zat zelf te denken aan wax |
Citaat:
|
Citaat:
is goed waa woon je :D |
nog een vraagje als je wax gebruikt hoeveel potjes hebbie dan nodig? :confused: ?
|
Citaat:
spaar voor een fohn en haarlak |
Citaat:
|
murrays werkt goed hoor.
maar haarlak is verreweg het beste. |
Citaat:
Citaat:
|
haha sorry jaap ik moest ff die asshole stielo boeken :p
|
Citaat:
|
Kom op hé kerels geld speelt toch geen rol, MAN!!! :p
|
nu-nile hairslick
+ haarlak |
Citaat:
|
dat heet sarcasme =p
er ik heb bij iemand omhoog gekregen met wat touperen wax en haarlak echt niet veel ofzo.............. |
:D
Milieubewust dit en diervriendelijk dat, en ondertussen flinke bussen haarlak leegspuiten voor een funky kapsel. óóóóh erg he, dat gat in de ozonlaag :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |