![]() |
Joodse Thuiszorg
Wat zou een extra aandachtpuntje zijn bij joodse thuiszorg? Dingen die anders zijn, of waar meer waarde aan gehecht wordt itt de reguliere thuiszorg?
Ik ga maandag solliciteren :o |
Hebben joden speciale thuiszorg nodig? :confused:
|
Citaat:
|
Geen idee, keppeltjes op tijd verschonen?
|
ik ben zelfs niet familiair met de "reguliere" thuiszorg. :s
Komen die alleen om te poetsen of wat? Of bereiden ze ook maaltijden e.d. voor? Want dan zou je kunnen denken aan koosjere maaltijden en een koosjere keuken. Ook zal er rekening gehouden worden met tijden van sjabbat enzo. |
Joodse thuiszorg is... thuiszorg bij joden! Dus verzorgen--> wassen, aankleden, helpen met eten, dit soort dingen dus.
|
Citaat:
ja dat snapte ik al :P Citaat:
en verder koosjer eten, keuken koosjer (houden), sjabbat tijden in acht nemen voor de persoon in kwestie. enzo. Ga je sol. bij het JMW? |
Citaat:
|
als je er maar voor zorgt dat je cosjer (?) bent...
Ben benieuwd, interessant, suc6 met je sollicitatie iig |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik weet niet of dat zo goede indruk maakt haha, als ik ze dat vertel. Ik draai wel weer het verhaaltje af over hoe leuk ik het vind om mensen te wassen, maar ik ben wel eens in aanraking gekomen met jodendom. Dat dan wel weer een plusje. *zucht* |
Citaat:
en anders ga je even voor een spoedcursus het joods historisch museum in amsterdam bezoeken :P |
Ik ben aangenomen bij de joodjes, maar ook op de transferafdeling van de VU. Dus ik ga kiezen:p
|
lol hoop dat de joodjes dit niet lezen
|
Let je wel op je portomonnee :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Delen ze me in in een jeugdschaal en ga ik er op achteruit! haha wat denk je zelf??? Die imbeciel die mij indeelde vond zich duidelijk te wijs. Ik ga echt niet dat werk doen voor een lager loon. Bij de VU hebben ze me tenminste netjes ingedeeld, ook een stuk hoger dan ik nu verdien. Maar daar moet ik dinsdag weer heen voor nog een gesprek. Ik hoop niet dat dat allemaal te lang gaat duren ofzo, want voor je het weet ben ik zelf op vakantie :s |
Citaat:
Dan zeg je dat toch gewoon? Als ze je te duur vinden, kiezen ze wel iemand anders. Als ze niemand anders hebben, zouden ze niet moeilijk moeten doen. |
Citaat:
|
tja, joden bedriegen je nu eenmaal waar je bijstaat
:rolleyes: ` |
Citaat:
:P |
Don't mention the war.
|
Citaat:
|
Citaat:
|