![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
Vorige topic :)
|
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #65
Have fun!
|
lol om dezelfde tijd :p
|
prima prima. vrijgezel as hell:cool:
|
Weinig relationeel gebied. Geen eigenlijk.
|
Samengevoegd :)
|
21 maanden hihi:)
|
hij is zoooooooooooo lief en ik mis 'm. en hij mij ook gelukkig :)
|
gaat helemaal prima :bloos: (y)
|
Terug van het ziekenhuis. Ik heb een uur bij haar gezeten, meeste van de tijd niets gezegd, alleen daar gezeten hand in hand, foto's gekeken van vroeger... Dingen die we samen hebben gedaan... Zelfs gepraat over dingen die we samen nog zouden doen, en toen moest ik voor het eerst huilen waar zij bij was en ze trooste mij en dat was zo ontzettend omgekeerde wereld.. Ze is zo lief en zo sterk..
Toen ik aankwam was haar vriendje er ook, ik heb hem gedag gezegd en gevraagd of hij even weg wou gaan zodat we alleen konden zijn, toen liep hij weg zonder wat te zeggen... Oooh en ik mis mijn vriendje nu zo ontzettend en ik wil zo graag bij hem zijn en bij hem uithuilen en hem knuffelen enzo :(. |
het lijkt alsof ik nu al sinds ik vakantie heb aan het stressen ben om anderen te plezieren, die zien en die zien en natuurlijk zelf zin hebben om mensen te zien maar geen tijd nemen voor mezelf. en ik moet maar altijd beschikbaar zijn?
ik ben moe en ik wil ook best een vriendje om mee mee op te sluiten :( |
Beetje in de war.
Aan de ene kant wil ik niks liever dan zovaak mogelijk bij hem zijn, en dat hij niet met andere mag zoenen, en dat het serieus wordt. Maar aan de andere kant wil ik dat juist weer niet, ik wil niet dat het serieus wordt, wil dingen met andere jongens kunnen doen zonder dat ik me schuldig ga voelen, wil vrijheid. Maar ik kan wel willen dat het niet serieus wordt, eigenlijk is dat het al. En als ik met iemand anders zou zoenen zou hij het heel erg vinden, en me miss niet meer willen zien, dus vrijheid (qua andere jongens) heb ik ook al niet meer echt. Maar het is ook moeilijk om ervoor te zorgen dat het niet serieus wordt, en om je vrijheid te houden (in de zin van met andere zoenen/afspreken), als je elkaar echt heel leuk vindt.. Dus ja, en nu? Gewoon maar zo door gaan denk ik? En tot gister ging het allemaal opzich wel prima zo, tot opeens weer die ene jongen me aansprak. En ik erachter kwam dat ik opzich wel met hem zou willen afspreken/zoenen, maar dat dat nu eigenlijk niet mag/kan. En ik wil dat juist wel mogen! Niet dat ik dat dan ook zou doen, maar gewoon het idee dat het kán. Nouja lang verhaal, moet maar niet te veel op lange termijn denken, alleen korte termijn (morgen, dan zie ik hem weer, en daar heb ik zin in). |
Citaat:
|
Ik kwam vandaag maar weer eens tot de ontdekking dat het heerlijk is om vrijgezel te zijn (y)
|
Het gaat prima, ik hoop alleen dat haar nieuwe bijbaantje er niet voor gaat zorgen dat we minder tijd samen hebben.
|
Citaat:
Er zijn immers ook meisjes die daar minder waarde aan hechten en niet per se steeds aandacht nodig hebben van verschillende jongens. |
Gisteravond leuk feestje gehad... En er is dus zo'n jongen voor wie ik al een eeuwigheid een zwak heb en tja. Hopeloos. Hij is heel lief, reageerde ook heel lief toen ik vertelde dat het uit was enzo.
En het gekke is, ik zie overal leuke jongens/mannen, maar ik heb echt geen zin om zelfs maar te gaan daten ofzo. Gek is dat. Ik heb overigens ook weinig aan m'n ex gedacht, dus ik denk dat ik op dit moment wat liefde betreft op non-actief sta ofzo. Ik heb een vriendinnetje en daarmee ben ik echt zo'n twee-eenheid ofzo. Blij dat ze terug is :) |
Citaat:
OT: Vriendlief meegesleept naar huis, hoei. |
Citaat:
Ik vind jongens ook niet snel leuk genoeg dus dat telt ook wel mee. |
Even reageren zodat ik het topic makkelijk kan terugvinden.
Ontopic: Jaaaaa gooooeeed. Nog een maandje en dan wonen we echtecht samen :) |
Citaat:
|
Ik vind het heerlijk om vrijgezel te zijn. Ik rotzooi maar wat aan en voel me ontzettend vrij, kan doen en laten wat ik wil. Ik heb echt opgesloten gezeten in m'n relatie al voelde dat toen helemaal niet zo.
En m'n vrienden zijn zo ontzettend tof en lief :) |
Citaat:
:) |
Hm gisteravond was heel gezellig, eten was echt tof en goood. (y) Daarna feestje en dat was erg grappig, al irriteerde iedereen zich aan ons, inclusief hij haha :o Maar ik heb wel vet staan dansen en lachen met de vrindjes, dus ik had het naar mijn zin.
En hij was vet chagerijnig en stuff en toen gingen we in een kamer zitten met z'n tweetjes en ging ik hem knuffelen, gezellig. En toen gingen we kletsen en het was allemaal best zwoel. Later, na het feest was hij aan het opruimen en zei hij dat hij me echt echt ging opzoeken in de vakantie en blabla en nou vind ik hem weer helemaal leuk ugh. Vanavond feestje, hoop dat het een beetje te doen is :o waarschijnlijk veel drank en filosofische gesprekken en hij is er niet en ik ben booooos want hij moet komen want dan konden we in een tentje slapen haha (y) |
Goed, we zien elkaar pas eind volgende week maar dat is het wachten wel waard:)
|
Eigenlijk nog steeds erg goed. Nu ruim 9 maand samen met vriendlief, en nog niks tegen gekomen waar ik me aan erger. Ik vind t best eng worden. :o
Laatste tijd eigenlijk non-stop bij elkaar, alleen niet als er vrienden van mij/hem langskomen, of wanneer hij moet werken. Heel gezellig, allemaal. Nog steeds onwijs de kriebels in mijn buik als ik m weer zie. :bloos: Morgen samen naar t Red Hot Chili Peppers concert in Nijmegen. heel veel zin in natuurlijk! :) En meer heb ik niet echt te vertellen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso vind ik dat niet zo héél belangrijk, aandacht van jongens krijgen. Ja het is natuurlijk altijd leuk, maar ik ben wat dat betreft best wel zeker over mezelf en heb het niet perse nodig. Zoals Gothic al zegt: ik laat mijn zelfbeeld niet afhangen van wat andere jongens over me denken. Wat ik daarentegen dan wel weer graag wil is gewoon een lieve vriend, die me steunt, aan wie ik alles kan vertellen, waar ik intiem mee ben. En dat heeft dan denk ik niet zo veel met onzekerheid te maken, dat is gewoon leuk en fijn en gezellig. :) |
Leuk, goed. Alleen behoefte aan rust, allebei. Dus euh dat de tentamens maar snel voorbij zijn :P Zodat we wat leuks kunnen gaan doen (y)
|
meuh.... nog iets minder dan twee maanden zonder hem... het voelt niet goed.
Zometeen wel een feestje, maar het regent en onweert hier, dus ik wacht nog even... |
Huhu, vandaag alweer 16 maand (Y)
|
twijfelachtig twijfelachtig
|
Citaat:
|
tussen ons perfect.:D
met vrienden fantastisch, gisteren had een vriend van ons iets heel belangrijks, en wij als vriendengroep waren er allemaal voor hem en hebben uitbundig feest gevierd, en dat vind ik dan gewoon cool :cool: In de familiesfeer speelt nu iets wat te complex is, en waar we nooit uit gaan komen. Hopelijk pakt het gewoon dit keer allemaal beter uit dan ooit tevoren. :s |
zoooooooooooooooo goed nog steeds :cool:
|
Hij was leuk, maar zo'n charmeur :o
|
Zenuwachtig en vertwijfeld.
|
hij is stom maar zn vrienden (en zn stomme wijf) lieten wel zien dat ze het beste met me voorhadden en me wel wilden troosten... en mn collegas zijn echt lief.. maar t blijft shit dat dit allemaal in een stomme avond weg is maar blijkbaar denkt hij er anders over.... (n)
|
Ja zeven maanden vandaag en we gaan naar het strand (maar dat is niet daarom, maar wel leuk). En hij is lief en het is leuk.
|
De tv is de laatste tijd echt m'n grootste vriend. :(
|
Oh jemig hee, nu hebben we alwéér ruzie. En ja, ik weet dat ik onredelijk ben, maar is het nou zoveel gevraagd dat ik wil dat hij me een beetje steunt? Ik loop enorm te stressen voor de tentamens, ik heb gigantisch tijdtekort en hij staat daar maar een beetje te niksen terwijl ik compleet in de stress schiet, vervolgens snapt ie niet dat ik een beetje door wil fietsen 'ja wat schelen die paar minuten nou', uh iig weer een bladzijde en een boel irritatie van mijn kant? Dus ik zei dat ik wel thuis ging leren, en toen zei ie oke en fietste door. niet eens omkijken ofzo :|
:( |
Ja, t was gezellig. Maar nu weet ik het helemaal niet meer. :p
|
Citaat:
en ik wil grandioos verliefd worden maar ik heb zo n periode waarin ik blijkbaar weinig echt interessante mensen tegenkom.. |
Gister ging hij naar examenfeest van vrienden van hem, en eigenlijk was ik uitgenodigd en kon ik ook mee en alles maar helaas was ik ziek ;( Wel jammer maar hij heeft zicht vast wel vermaakt :)
Ik kreeg nog een enorm lief smsje en hij maakt me zo gelukkig, en toen ging ik teveel nadenken over jongens uit mijn verleden die eerst ook zo lief waren en me daarna enorm gekwetst hadden ;(. |
Citaat:
Hij is zo lief, ik belde hem gisteravond omdat ik zo verdrietig was en hem miste en hij kon me wel een beetje opvrolijken, alleen al door met me te praten en te laten merken dat hij er voor me is en het ook erg vond dat hij niet bij me was. En vannochtend belde die weer om te vragen of ik wel een beetje had kunnen slapen en me een beetje moet in te praten voor het tentamen morgen en dat ie daarna langskomt :). Ik ben echt zo gek op hem :). |
Citaat:
|
Gisteravond was leuk! Leuke gasten, had er min of meer een op het oog, of nou ja, op het oog... Voorzover ik daar op dit moment zin in heb, maar die deed een vriendinnetje van me al, dus toen had ik zoiets van naah, nu even niet! :D Kreeg alsnog wel wat aandacht van andere jongens, dat voelde wel goed. Was goed voor m'n ego.
|
Ohh, hij is zo superlief voor me, en het is altijd heel gezellig als hij er is.
Nu alweer bijna een jaar, en het is nog steeds geweldig. |
Hij is heel erg lief :) en ik ben echt verliefd op hem :)
En als ik in zn ogen kijk kan ik zien dat dat wederzijds is, en dat is het fijnste gevoel ooit. Niet steeds hoeven twijfelen of het wel echt is, en of het niet alemaal leugens zijn. Hij heeft vrijdagnacht gewerkt, en toen hij zaterdagohtend thuis kwam heeft hij mij een heel lief mailtje gestuurd. Met een gedichtje erin :) en toen was ik helemaal vlinderig en verliefd <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |