![]() |
[mp3] twee nummers.
|
Dat 'artless' klinkt wel relaxt, moet ik zeggen.
|
Citaat:
oooontopic: vond het wel vet klinken maar niet echt spannend en verder acht ik mijzelf niet in staat tot het geven van nuttige tips omdat ik niks met fruityloops kan. maar ik denk dat er in elk geval meer uit de nummers gehaald kan worden. zijn ze work in progress of helemaal af? |
Haha, wtf. Nou, vooruit, ik heb het gewijzigd. En nummers zijn bij mij altijd work in progress en nooit af. Heb je concrete voorbeelden van hoe of waar het spannender kan of niet spannend is?
@ DJ_Eddy: dankje, en wat vond je van de andere? |
Ik zeg toch altijd hetzelfde. Ideeen: gaaf, productie: mwoah. Vooral de beats klinken in mijn ogen iets te cheap. 't valt niet allemaal lekker samen.
|
Kijk, als jij de productie nou zou doen dan waren we van het gedonder af. ;)
Binnenkort een degelijke hoofdtelefoon binnenhalen, ben benieuwd of ik het dan ook hoor. |
Citaat:
en ik zou het terug moeten luisteren om te weten waar hewt beter kon want ik heb niet heel aandachtig geluisterd. maar wat al gezegd werd, het valt niet lekker samen. het is ook lang niet zo uitdagend en catchy als bijvoorbeeld beetlejuice. maar dat was dan ook wel erg goed. ga je dat ooit nog afaken? het zou echt zonde zijn als je die kans liet liggen vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of beetlejuice ooit afkomt, het sleept al zo lang voort dat ik er niet echt veel zin meer heb en Mark volgens mij al helemaal niet. Als de dagen weer wat donkerder worden en het weer wat minder dan krijgen we misschien wel wat meer zin, het is niet echt zomermuziek. :o @ DJ Eddy: Bedankt. (y) |
Citaat:
zonde. |
Ja, absoluut. Vind het wel erg jammer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |